طرح لایه باز بنر افقی شهادت امام محمد تقی(ع)

شناسه مطلب : 445030
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :82 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت حضرت جواد الائمه

شهادت امام محمد تقی(علیه‌السلام)، معروف به امام جواد، یکی از رویدادهای مهم و پرفراز و نشیب در تاریخ اسلام است که همواره در ذهنیت مسلمانان به‌عنوان نمادی از تضحیه و وفاداری به اصول دینی می‌ماند. امام جواد (ع) در دورانی که جامعه اسلامی با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بود، با شهادتش به‌عنوان امام هشتم شیعیان، نمادی از استقامت و مقاومت در برابر ستم و سرکوب شد.

بنرهای چاپ شده به مناسبت این روز، نه تنها نمادی از ارتباط عمیق مردم با ارزش‌های دینی و فرهنگی امام جواد هستند، بلکه این بنرها فرصتی مناسب برای بیان ارادت و ارتباط مستقیم مردم با شخصیت امامی است که در تاریخ اسلام جایگاهی ویژه دارد. با استفاده از شعارها و تصاویری از امام جواد، این بنرها مردم را به یادآوری زندگی و آموزه‌های امام جواد دعوت می‌کنند و این امر می‌تواند باعث ایجاد انسجام و همبستگی بیشتر در جامعه شود.

تأثیر چاپ بنرها در این روز بسیار بیشتر از یک اظهار ارادت به امام جواد است؛ این بنرها به عنوان یک وسیله ارتباطی و آموزشی مؤثر عمل می‌کنند و می‌توانند فضایی را برای تبادل اندیشه و ارتباط اجتماعی فراهم کنند. این ارتباطات و همبستگی‌های اجتماعی می‌توانند به تقویت ارزش‌های انسانی و اسلامی و بهبود زندگی اجتماعی مردم کمک کنند و بیشترین تأثیر را در جامعه ایجاد کنند.

بنر  شهادت امام جواد (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)

طرح بنر شهادت امام جواد (ع) شامل: تایپوگرافی جواد ، تذهیب  و متن تسلیت شهادت امام جواد (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام جواد (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام جواد (ع)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               82 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر شهادت امام جواد (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تذهیب در طراحی بنر شهادت حضرت جواد الائمه

 


طرح بنر شهادت امام محمد تقی , بنر سالروز حضرت جواد الائمه , محمد تقی , تایپوگرافی جواد , دانلود بنر شهادت امام جواد , بنر لایه بازسالروز شهادت امام جواد , بنر شهادت امام محمد تقی , بنر لایه باز شهادت امام جواد , بنر شهادت امام جواد , طرح لایه باز بنر شهادت جواد الائمه , بنر لایه باز شهادت حضرت جواد الائمه , دانلود پسوند psd بنرشهادت امام جواد , دانلود بنر شهادت امام محمد تقی , امام جواد , حضرت جواد الائمه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325