طرح لایه باز بنر افقی روز جانباز

شناسه مطلب : 440529
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :63 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز جانباز

روز جانباز، گرامیداشتی است که به جانبازان و افرادی که در دفاع از کشور و حفظ استقلال و امنیت ملی زخمی شده‌اند، اختصاص یافته است. این روز به مناسبت قرار گرفتن جانبازان به عنوان نمادهای ایثار و شجاعت در خدمت به وطن است. گرامیداشت این روز، فرصتی است که جامعه به این افراد شجاع و مظلوم ادای احترام و قدردانی کند و تقدیر خود را از تضحیات و تلاش‌های آنان بیان نماید.

چاپ بنر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر، می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر گرامیداشت روز جانباز داشته باشد. بنرهای مخصوص این روز با طراحی‌ها و جملاتی که ارتباط مستقیم با افتخار و اراده جانبازان داشته باشند، می‌توانند احساس ارتباط و ارادت به این گروه بزرگ از قهریان و شجاعان را تقویت کنند. همچنین، چاپ بنرها می‌توانند به فراگیری و جشن‌های مرتبط با این روز کمک کرده و به جشن‌های مردمی و دولتی جلوه ویژه‌ای ببخشند.

بنابراین، چاپ بنر به عنوان یک وسیله ارتباطی و تبلیغاتی، نقش مهمی در تقویت ارتباط میان جامعه و جانبازان ایفا می‌کند. این اقدامات باعث ارتقاء افتخار و احترام به این گروه بزرگ از افراد شجاع می‌شود و به جشن‌ها و مراسم‌های گرامیداشت روز جانباز رنگ و جلوه ویژه‌ای می‌بخشد.

طراحی یک بنر لایه باز برای گرامیداشت روز جانباز با زمینه سبز و تایپوگرافی مناسب می‌تواند جشنواره‌ای از احترام و ارادت به جانبازان باشد. زمینه سبز، نمادی از ارتباط عمیق با اراده و شجاعت جانبازان، احساس مفهومی از عزت و ارادت ملی را ایجاد می‌کند. در این طراحی، تایپوگرافی با استفاده از فونت‌های خاص و جذاب، جملاتی چون "روز جانباز گرامی باد" به شکل هنری و قابل توجه درج می‌شود.

لایه باز این بنر امکان ویرایش را برای طراحان فراهم می‌کند تا به سرعت و به وفور جزئیاتی چون تصاویر، متن‌ها و رنگ‌ها را تغییر دهند. این امکان به طراح این اجازه را می‌دهد که آساناً و با تطابق با موضوع جشنواره، بنر را به سلیقه و هدف مورد نظر خود تنظیم کند.

ترکیب زمینه سبز با تایپوگرافی مناسب، نه تنها به بنر جلوه ویژه‌ای می‌بخشد بلکه احساس ارتباط عمیقتری با جانبازان و تاریخچه شجاعانه آن‌ها را القا می‌کند. از این رو، طراحی لایه باز برای بنر روز جانباز با زمینه سبز و تایپوگرافی استثنایی، یک فرصت بی‌نظیر برای ابراز ارادت و اعتراف به تضحیات این گروه بزرگ از قهریان ملی است.

بنر لایه باز روز جانباز ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح روز جانباز

طرح بنر روز جانباز شامل: تذهیب ، تایپوگرافی روز جانباز گرامی باد ، طرح گل و متن گرامیداشت روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جانباز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اعیاد روز جانباز

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          300  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                63 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنرروز جانباز
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در طرح بنر روز جانباز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت و طرح گل در طرح بنر روز جانباز

بنر روز جانباز , طرح بنر روز جانباز , طرح لایه باز بنر روز جانباز , بنر روز جانباز , روز جانباز , بنر لایه باز رو جانباز , شعبانیه , ولادت حضرت ابوالفضل , طرح بنر روز جانباز , تذهیب , جانباز , بنر مناسبتی , تایپوگرافی روز جانباز گرامی باد , پوستر روز جانباز , بنر روز جانباز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325