طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهادت رضی موسوی

شناسه مطلب : 438391
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :84 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
رویا یزدانی
تصویر ساز : رویا یزدانی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر اطلاع رسانی سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی

تأثیر چاپ بنر به مناسبت این روز نیز به عنوان یک اعتراض و اظهار نظر علیه حادثه تلخ شهادت سلیمانی قابل توجه است. چاپ بنرها به عنوان وسیله‌ای اجتماعی برای ابراز احساسات، نگرانی‌ها و تضمین حمایت از سردار شهید در جامعه به کار گرفته می‌شوند. این اقدامات نه تنها برای افراد محلی، بلکه به عنوان یک نماد بزرگ در تأثیرگذاری بر نگرش بین‌المللی نیز مؤثر هستند. بنرها اغلب شامل شعارها، تصاویر و اطلاعیه‌هایی هستند که اندازه اهمیت و تأثیر شهادت سلیمانی را بر جوامع مختلف به تصویر می‌کشند.

در نهایت، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چاپ بنرها به عنوان یک اشاره قدرتمند به نقش مهم سردار در حفظ امنیت و استقرار ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات خارجی، نه تنها در ایران بلکه در سطح منطقه و جهان، موجب شکل‌گیری یک حالت همبستگی و انسجام بین افراد و جوامع مختلف شده است.

طرح بنر لایه باز به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با زمینه مشکی و تصویر او، یک اثر هنری است که نه تنها از لحاظ ظاهری بلکه از نظر عمق معنایی نیز اهمیت زیادی دارد. این طرح با استفاده از المان‌های مختلف، تلاش دارد تا هویت و ارزش‌هایی که سردار سلیمانی نماد آنها بود، را به تصویر بکشد.

اولین لایه از این بنر، زمینه رنگ مشکی است. این انتخاب رنگ نه تنها به عنوان یک عنصر زیبایی‌دهنده استفاده شده است بلکه به عنوان نمادی از زمینه‌های مبارزه و پایگاه‌های ایدئولوژیک ارتباط دارد. رنگ مشکی به عنوان نمادی از خون شهدا و پاکیزگی انقلاب اسلامی، این طرح را با ارتباط عمیقی به مفهوم شهادت متصل می‌کند.

لایه دوم این بنر شامل تصویر سردار سلیمانی است. تصویر انتخاب شده باید با دقت و حساسیت به کار گرفته شود تا احساس قدرت، ایثار و رهبری شجاعانه سردار در ذهن تماشاگر به وجود آید. این تصویر نقش اساسی در انتقال پیام‌ها و احساسات مردم به تصویر کردن جلوه شخصیت و اهمیت سلیمانی دارد.

لایه سوم، شامل عناصر گرافیکی است که می‌تواند شعارها، پیام‌ها یا اقتباس‌های مناسب از سخنان سردار را در بنر جای دهد. این عناصر گرافیکی باید به زیبایی طراحی شده و با توجه به مضمون اصلی بنر هماهنگ باشند.

لایه چهارم می‌تواند شامل عناصر متحرک یا ویژگی‌های تکنولوژیکی باشد که جلب توجه و افزایش جذابیت بنر را در میان مخاطبان داشته باشد. این لایه می‌تواند با استفاده از افکت‌ها و تکنیک‌های طراحی مدرن، ابعاد هنری طرح را تقویت کند.

لایه پنجم، لایه متن است. در اینجا، از شکل و اندازه‌های متن مناسب برای نقل قول‌ها، اشعار یا پیام‌های مرتبط با شخصیت سلیمانی استفاده شده و با استفاده از فونت‌ها و رنگ‌های هماهنگ با سایر المان‌های بنر، معنای کلی طرح را بهبود می‌بخشد.

در کل، طراحی بنر لایه باز به مناسبت شهادت سردار سلیمانی با زمینه مشکی و تصویر او نه تنها یک اثر هنری زیباست بلکه ارزش‌ها و اهمیت شهید سلیمانی را به نمایش می‌گذارد و پیام‌های ارتباطی قوی را به مخاطبان منتقل می‌کند.

بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شامل: تصویر سردار شهید سلیمانی، تایپوگرافی شهید الاقصی، و متن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز شهادت حاج قاسم سلیمانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی قرمز 

سایز:                               84 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید سردار سلیمانی در طرح بنر سالگرد شهادت سردار سلیمانی
  • طراحی بنر استفاده از تایپوگرافی شهید الاقصی  در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

بنر تسلیت psd , بنر شهید حاج قاسم سلیمانی , سردار سلیمانی , ترحیم , هفته مقاومت , طرح بنر شهادت سردار سلیمانی , بنر , طرح لایه باز بنر هفته مقاومت , پوستر شهادت سردار قاسم سلیمانی , سالروز شهادت سردار سلیمانی , طرح لایه باز , طرح لایه باز بنر تسلیت , شهید سردار سلیمانی , طرح بنر لایه باز , طرح بنر هفته مقاومت , تایپوگرافی شهید الاقصی , دانلود بنر تسلیت , بنر تسلیت لایه باز , بنر سردار سلیمانی , متن بنر تسلیت سردار سلیمانی , بنر شهادت سردار سلیمانی , بنر تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی , بنر شهید سردار سلیمانی , طرح psd , متن تسلیت , بنر سالگرد سردار سلیمانی , طرح psd بنر تسلیت , بنر لایه باز تسلیت , بنر شهادت حاج قاسم , عکس شهید حاج قاسم سلیمانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325