طرح لایه باز بنر اسباب بازی فروشی

شناسه مطلب : 419825
ابعاد :120 در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :27 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

بنر فروشگاه اسباب بازی

تبلیغات و چاپ بنر در شغل اسباب بازی فروشی، ابزار مهمی برای جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات است. با استفاده از این ابزارها، می‌توان به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را به مشتریان جدید و قدیمی منتقل کرد و آن‌ها را به خرید از فروشگاه ما ترغیب کرد.

چاپ بنر در مکان‌های استراتژیک مانند معابر عمومی، تالارها و مراکز خرید، باعث جذب توجه مشتریان به محصولات و خدمات فروشگاه می‌شود. همچنین با طراحی مناسب و جذاب بنر، مشتریان محصولات مختلف را به راحتی تشخیص می‌دهند و احتمال خرید آن‌ها افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، با چاپ بنرهای تبلیغاتی، فروشندگان اسباب بازی می‌توانند نوآوری‌های خود را نشان دهند و به مشتریان خود نشان دهند که محصولات جدید و به روزی در فروشگاه آن‌ها وجود دارد. این امر باعث جذب مشتریان جدید و افزایش فروش محصولات و خدمات می‌شود.

در کل، تبلیغات و چاپ بنرهای جذاب در شغل اسباب بازی فروشی از اهمیت بسزایی برخوردارند و می‌توانند به عنوان ابزاری کارآمد برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش محصولات و خدمات، مورد استفاده قرار گیرند.

طراحی بنر های تبلیغاتی یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغاتی برای اسباب بازی فروشی ها محسوب می شود. یکی از ایده های خوب برای طراحی بنر تبلیغاتی، استفاده از زمینه های جذاب و رنگارنگ است. یکی از این زمینه ها می‌تواند زمینه نارنجی و آبی باشد که به وسیله طرحی مناسب، می‌تواند به صورت شاداب و جذاب به نظر بیاید.

یکی از موارد مهم در طراحی بنر اسباب بازی فروشی، استفاده از عکس هایی جذاب از اسباب بازی های مختلف است. این عکس ها باید با کیفیت بالا و با رزولوشن مناسبی باشند تا در طرح بنر به خوبی نمایش داده شوند.

یکی از موارد مهم در طراحی بنر اسباب بازی فروشی، استفاده از جملات کوتاه و قابل فهم است. این جملات باید در کمترین زمان ممکن به مشتریان پیام موردنظر را منتقل کنند. همچنین، استفاده از شماره تلفن و آدرس فروشگاه در بنر نیز بسیار مهم است تا مشتریان بتوانند با سهولت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

استفاده از فونت‌های خوانا و قابل خواندن، نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در طراحی بنر اسباب بازی فروشی مدنظر قرار گیرد. در اینجا نیز، استفاده از فونت‌هایی با حروف بزرگ و خوانا بهتر است تا پیام موردنظر به خوبی به مخاطبان منتقل شود.

 

طرح بنر لایه باز فروشگاه اسباب بازی، توسط تیم مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر فروشگاه اسباب بازی

طرح بنر فروشگاه اسباب بازی شامل: عکس اسباب بازی،وکتور و  لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

بنر فروشگاه اسباب بازی، بنر لایه باز فروشگاه اسباب بازی، طرح بنر فروشگاه اسباب بازی، بنر مشاغل، طرح بنر لایه باز فروشگاه اسباب بازی، اسباب بازی، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی استند فروشگاه اسباب بازی

ابعاد:                                120 در 300سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی ، آبی

سایز:                               27 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز فروشگاه اسباب بازی
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی و آبی در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت  اسباب بازی در بنر فروشگاه اسباب بازی

اسباب بازی فروشی , بنر لایه باز فروشگاه اسباب بازی , بیلبورد فروشگاه اسباب بازی , بنر اسباب بازی , دانلود بنر فروشگاه اسباب بازی , طرح بنر , بنر اسباب بازی فروشی , فروشگاه اسباب بازی , فروشگاه اسباب بازی , طرح بیلبورد اسباب بازی فروشی , اسباب بازی , طرح لایه باز بنر اسباب بازی فروشی , بنر فروشگاه اسباب بازی , بنر مشاغل , بنر لایه باز اسباب بازی فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325