طرح لایه باز برچسب حراج آخر فصل

شناسه مطلب : 449809
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح لایه باز برچسب حراج آخر فصل

طرح لایه باز برچسب درب ورودی فروشگاه پوشاک و تخفیف آخر فصل یکی از ابزارهای مؤثر تبلیغاتی است که به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا به‌طور چشمگیری توجه مشتریان را جلب کنند.

این طرح‌ها به دلیل قابلیت ویرایش آسان، به فروشگاه‌ها این امکان را می‌دهند که پیام‌های تبلیغاتی خود را به‌طور سریع و متناسب با برند و فصل تغییر دهند.

با استفاده از طرح‌های لایه باز، فروشگاه‌های پوشاک می‌توانند برچسب‌هایی طراحی کنند که تخفیف‌های آخر فصل را با رنگ‌ها و گرافیک‌های جذاب و مرتبط با مد و پوشاک به نمایش بگذارند.

برچسب‌های تخفیف آخر فصل روی درب ورودی، به‌عنوان اولین نقطه تماس مشتریان با فروشگاه، نقش کلیدی در جذب آن‌ها به داخل فروشگاه ایفا می‌کنند.

یک برچسب جذاب که تخفیف‌های ویژه را به‌وضوح نمایش می‌دهد، می‌تواند مشتریان را ترغیب کند تا وارد فروشگاه شوند و از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

 این برچسب‌ها با استفاده از رنگ‌های شاد و المان‌های بصری متناسب با فصل، احساس فوریت و جذابیت ایجاد می‌کنند که در نهایت می‌تواند به افزایش فروش در دوره‌های تخفیف آخر فصل منجر شود.

علاوه بر این، استفاده از طرح‌های لایه باز برای برچسب‌های تخفیف آخر فصل، به فروشگاه‌ها این امکان را می‌دهد که به‌سرعت و با هزینه کم، تبلیغات خود را به‌روز کنند.

این انعطاف‌پذیری به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا در طول سال، متناسب با تغییرات فصل و تخفیف‌های مختلف، محتوای تبلیغاتی خود را تازه نگه دارند.

در نتیجه، این برچسب‌ها نه‌تنها به جذب مشتریان بیشتر کمک می‌کنند بلکه باعث می‌شوند فروشگاه همیشه به‌روز و در صدر توجه مشتریان باقی بماند.

طرح استیکر روی شیشه لباس فروشی ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح استیکر فروشگاه پوشاک

طرح برچسب شامل: 

عکس باکیفیت پوشاک و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  برچسب روی شیشه فروشگاه پوشاک

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


برچسب درب ورودی فروشگاه پوشاک , طرح برچسب دیواری , طرح برچسب فروشگاه لباس , طرح برچسب تخفیف فروشگاهی , برچسب فروشگاه لباس , برچسب روی شیشه , طرح لایه باز استیکر , طرح برچسب تخفیف , طرح برچسب لباس فروشی , برچسب مشاغل , برچسب حراج آخر فصل , طرح استیکر , برچسب لباس فروشی , برچسب درب ورودی لباس فروشی , طرح برچسب حراجی , برچسب حراج , برچسب فروشگاه پوشاک , طرح برچسب فروشگاه پوشاک , برچسب فروشگاهی , برچسب حراجی , برچسب تخفیف , طرح لایه باز برچسب روی شیشه , طرح لایه باز برچسب دیواری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325