طرح لایه باز بروشور شیرینی فروشی

شناسه مطلب : 422113
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :60 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بروشور شیرینی فروشی

طرح لایه باز بروشور شیرینی فروشی یک ابزار طراحی است که در تبلیغات و ترویج کسب و کارهای مربوط به فروش شیرینی بسیار مؤثر است. این نوع بروشور، به صورتی طراحی می‌شود که لایه‌های مختلفی دارد که می‌توان بر روی آن‌ها تغییرات ایجاد کرده و محتوا و عکس‌ها را به آسانی ویرایش کرد.

کاربرد اصلی طرح لایه باز بروشور شیرینی فروشی در تبلیغات است. با استفاده از این طرح، می‌توان به طور جذاب و خلاقانه‌ای به مشتریان اطلاعاتی در مورد محصولات شیرینی فروشی ارائه داد. لایه‌های باز به طراح امکان می‌دهد تا متن‌ها، عکس‌ها، جزئیات قیمت و سایر اطلاعات مربوط به شیرینی‌ها را با توجه به نیازهای خود تغییر دهد و بروشور را به سبک و سلیقه مشتریان سفارش دهنده وفق دهد.

همچنین، طرح لایه باز بروشور شیرینی فروشی امکان اضافه کردن لوگو و برندینگ کسب و کار را فراهم می‌کند. با این کار، می‌توان هویت بصری مشتری را در بروشور معرفی کرده و برندینگ را تقویت کرد. این امر به شیرینی فروشی کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرد و بازاریابی مؤثری انجام دهد.

طراحان و تبلیغات‌کنندگان می‌توانند از طرح لایه باز بروشور شیرینی فروشی برای ایجاد تنوع در تبلیغات خود استفاده کنند. با تغییر لایه‌ها و اجزای مختلف بروشور، می‌توان نسخه‌های مختلفی از بروشور را برای استفاده در کمپین‌های تبلیغاتی مختلف ایجاد کرد. این روش، کمک می‌کند تا تبلیغات متنوع و جذابی ارائه شود و به بروشورهای تکراری و بی‌خلاقی از سوی مشتریان پیشگیری شود.

به طور خلاصه، طرح لایه باز بروشور شیرینی فروشی ابزاری مؤثر در تبلیغات است که به طراحان و تبلیغات‌کنندگان امکان می‌دهد تا بروشورهایی جذاب و خلاقانه را برای تبلیغات شیرینی فروشی ایجاد کنند. با استفاده از لایه‌ها و اجزای قابل ویرایش، محتوا و طراحی بروشور به راحتی قابل تغییر و تنظیم است، که باعث انعطاف‌پذیری بالا در تبلیغات می‌شود و امکان تنوع و هماهنگی با برند شیرینی فروشی را فراهم می‌کند.

طرح بروشور لایه باز بروشور شیرینی فروشی جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

 

مشخصات فنی بروشور شیرینی فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی ، آبی

سایز:                               60 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بروشور شیرینی فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی و آبی با طرح بروشور
  • استفاده از عکس باکیفیت مرتبط در طراحی بروشور
  • طراحی بروشور با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک

 

 

 


بروشور , طرح لایه باز قنادی , طرح لایه باز بروشور شیرینی فروشی , طرح لایه باز , بروشور شیرینی سرا , طرح لایه باز بروشور , بروشور , قنادی , بروشور شیرینی فروشی , طرح بروشور شیرینی فروشی , PSD ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325