طرح لایه باز استوری اینستاگرام هفته دفاع مقدس

شناسه مطلب : 448389
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز استوری اینستاگرام هفته دفاع مقدس

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای تبریک هفته دفاع مقدس، به عنوان ابزاری کارآمد در گرامیداشت و بزرگداشت این مناسبت ملی و مهم، نقش کلیدی ایفا می‌کند.

طراحی‌های لایه باز امکان ترکیب عناصر مختلف مانند تصاویر، متون تبریک و نمادهای مرتبط با دفاع مقدس را به طراحان می‌دهند، که به تولید محتوای جذاب و تأثیرگذار کمک می‌کند.

این استوری‌ها می‌توانند شامل تصاویری از یادبودهای دفاع مقدس، رزمندگان و شعارهای ملی باشند که احساسات احترام و افتخار را به نمایش می‌گذارند.

استفاده از طرح‌های لایه باز برای هفته دفاع مقدس به طور ویژه می‌تواند شامل تصاویری از نمادهای ملی، پرچم‌ها، و رنگ‌های مرتبط با دفاع مقدس باشد.

طراحی این استوری‌ها معمولاً با استفاده از رنگ‌های پررنگ و نمادهای بصری خاص مانند هاشورهای نظامی و تصویر رزمندگان، فضای مناسب برای این مناسبت را به تصویر می‌کشند.

نصب این استوری‌ها در صفحات اجتماعی می‌تواند به افزایش آگاهی درباره این هفته و تشویق به مشارکت در برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس کمک کند.

طرح‌های لایه باز استوری اینستاگرام به طراحان این امکان را می‌دهند که به راحتی تغییرات لازم را برای به‌روزرسانی و تطبیق با نیازهای خاص هر استوری اعمال کنند.

این ویژگی به طراحان کمک می‌کند تا به سرعت محتوای متناسب با مناسبت‌ها و رویدادها را ایجاد کنند و به‌طور مؤثر پیامی قدرتمند و یادآور از ارزش‌های دفاع مقدس را به مخاطبان انتقال دهند.

با این قابلیت‌ها، طرح‌های لایه باز به عنوان ابزاری مؤثر در طراحی و انتشار محتوای مناسب و معنوی برای هفته دفاع مقدس عمل می‌کنند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام هفته دفاع مقدس، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح استوری هفته دفاع مقدس

طرح پست و استوری هفته دفاع مقدس شامل :

تصویر رزمنده و متن مرتبط با هفته دفاع مقدس می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبریک استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام هفته دفاع مقدس

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام هفته دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای و طرح پست اینستاگرام
  • استفاده از تصویر رزمنده در طراحی پست

post instagram , اپلیکیشن اینستاگرام , بنر یادواره شهدا , طرح بنرهفته دفاع مقدس , طرح لایه باز psdstory , بنر دفاع مقدس , بنر psd دفاع مقدس , استوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس , کلاه جنگی , پست لایه باز اینستاگرام , استوری لایه باز هفته دفاع مقدس , طرح پست اینستاگرام , بنر چهلمین سالگرد دفاع مقدس , استوری هفته دفاع مقدس , پست اینستاگرام , instagram , استوری لایه باز اینستاگرام , استوری گرامیداشت دفاع مقدس , استوری دفاع مقدس , بنر هفته دفاع مقدس , هفته دفاع مقدس , استوری دفاع مقدس , دانلود استوری هفته دفاع مقدس , تبلیغات مجازی , story instagram ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325