طرح لایه باز استوری اینستاگرام عید نوروز

شناسه مطلب : 442037
ابعاد :16.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی
مریم زنگلی
تصویر ساز : مریم زنگلی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح استوری اینستاگرام تبریک عید نوروز

طرح لایه باز برای پست اینستاگرام عید نوروز یک ابزار بسیار موثر و جذاب در تبلیغات و ارتباط با مخاطبان است. با احترام به این جشن مهم و مورد احترام در فرهنگ‌هایی که عید نوروز را جشن می‌گیرند، استفاده از طرح لایه باز به عنوان یک روش جذاب برای جلب توجه و افزایش تعامل با مخاطبان تبلیغاتی است.

یکی از مزایای برجسته طرح لایه باز در پست‌های اینستاگرام عید نوروز، امکان شخصی‌سازی بیشتر محتواست. با اضافه کردن لایه‌های قابل تعویض، مخاطبان می‌توانند متن، تصاویر یا حتی فیلم‌ها را به دلخواه خود تغییر دهند و این امر باعث می‌شود که پست شما برایشان شخصی‌تر و جذاب‌تر باشد و بیشتر به آن توجه کنند.

همچنین، امکان ارائه پیام‌های ویژه و تبریکات عیدی از طریق لایه باز پست اینستاگرام، یکی دیگر از کاربردهای این طرح است. با اضافه کردن لایه‌های قابل تعویض برای پیام‌های تبریک، مخاطبان می‌توانند این پیام‌ها را با تغییرات شخصی خود به دوستان و خانواده خود ارسال کنند و بیشتر به شما و محصولاتتان توجه کنند.

در نهایت، طرح لایه باز پست اینستاگرام عید نوروز می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر در تبلیغات و ترویج محصولات شما عمل کند. با توجه به جذابیت بالای این پست‌ها و امکانات شخصی‌سازی و تعاملی که ارائه می‌دهند، می‌توانند به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در استراتژی‌های بازاریابی شما عمل کنند و به افزایش فروش و شناخت برند شما کمک کنند.

طرح استوری اینستاگرام عید نوروز جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در استوری اینستاگرام نوروز

طرح پست اینستاگرام لایه باز عید نوروز شامل :تصویرسازی ، تایپوگرافی روز طبیعت گرامی باد و متن تبریک عید می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر استوری اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح استوری اینستاگرام نوروز

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح استوری اینستاگرام  نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و طرح استوری اینستاگرام
  • طراحی استوری اینستاگرام با تایپوگرافی مرتبط در طرح استوری اینستاگرام  نوروز می باشد.

عید , طرح نوروز , استوری عید نوروز , استوری نوروز , طرح استوری نوروز , طرح عید نوروز , نوروز 1400 , عید نوروز , عید 1400 , تایپوگرافی روز طبیعت گرامی باد , پست اینستاگرام , پست اینستاگرام عید , پست , پست عید نوروز , نوروز , استوری نوروز , 1400 , اینستاگرام , طرح استوری اینستاگرام نوروز , استوری , استوری اینستاگرام ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325