طرح لایه باز استوری اینستاگرام اربعین

شناسه مطلب : 447357
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز استوری اینستاگرام اربعین

طرح لایه باز در طراحی پست‌ های اینستاگرام ماه محرم یک ابزار بسیار موثر و کاربردی است که به بازار یابان و تولید کنندگان محتوا اجازه می‌ دهد تا به شیوه‌ های خلاقانه‌ تری با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

این ابزار به طراحان امکان می‌ دهد تا اجزای مختلف پست اینستاگرام خود را مانند تصاویر، متن، فونت‌ ها و افکت‌ ها به آسانی ویرایش و سفارشی کنند، به‌ طوری‌که محتوای طراحی شده با محرم مرتبط بوده و همچنین جذابیت بصری لازم را داشته باشد.

استفاده از طرح لایه باز در تبلیغات ماه محرم این امکان را به بازار یابان می‌ دهد که محتوای خود را با توجه به موقعیت‌ های خاص این ماه تنظیم کنند.

برای مثال، می‌ توان با افزودن المان‌ های مربوط به عزاداری، نمایشگاه‌ های هیئتی، یا نوار های افقی با متن‌ های مذهبی، احساس مربوط به این ماه مقدس را بهتر به مخاطبان انتقال داد.

این امر به بازار یابان اجازه می‌ دهد تا با استفاده از این ابزار، ارتباط عمیق‌ تر و معنوی‌ تری با مخاطبان خود برقرار کنند و در نتیجه، ارزش افزوده‌ ای به تبلیغات خود بدهند.

با توجه به حساسیت و اهمیت ماه محرم در فرهنگ اسلامی، طراحی پست‌ های اینستاگرام با استفاده از طرح لایه باز می‌ تواند به بازاریابان کمک کند تا با استفاده از زبان‌ ها و عناصر بصری مرتبط، ارتباطات معنوی و عمیق‌ تری را با مخاطبان برقرار کنند.

این روش، به عنوان یک استراتژی مؤثر در تبلیغات دیجیتال، می‌ تواند به بازاریابان کمک کند تا پست‌ های خود را به یک ابزار برای ارتقای آگاهی مخاطبان از ارزش‌ ها و اعتقادات مرتبط با این ماه تبدیل کنند.

به طور کلی، طرح لایه باز به بازار یابان این امکان را می‌ دهد که با خلاقیت بیشتر و استفاده مناسب از منابع بصری، پست‌ های اجتماعی مرتبط با ماه محرم را طراحی کنند و ارتباطات گسترده‌ تر و عمیق‌ تری با مخاطبان خود برقرار کنند که این امر به بهبود نتایج تبلیغاتی آن‌ ها کمک می‌ کند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام محرم

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام سوگواری محرم شامل :

تایپوگرافی حسین و متن تسلیت محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام محرم

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط  و تایپوگرافی با طرح پست اینستاگرام ایام عزاداری محرم می باشد.

محرم , استوری تسلیت محرم , طرح پست اینستاگرام محرم , استوری محرم , عاشورا , استوری اینستاگرام اربعین , استوری تسلیت ماه محرم , پست اینستاگرام تسلیت محرم , مراسم عزادری محرم , استوری اطلاعیه ماه محرم , طرح استوری اینستاگرام , اربعین , پست اینستاگرام ماه محرم , پست اینستاگرام تسلیت ماه محرم , طرح استوری اینستاگرام اربعین , طرح استوری مراسم ماه محرم , تاسوعا , استوری اینستاگرام , پست اینستاگرام محرم , طرح پست اینستاگرام ماه محرم , تاسوعا عاشورا , استوری ماه محرم , اربعین , استوری مراسم عزادری محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325