طرح لایه باز استوری اینستاگرام آبمیوه فروشی

شناسه مطلب : 447911
ابعاد :16.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :43 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح لایه باز کارت ویزیت بستنی فروشی

طرح استوری اینستاگرام آبمیوه و بستنی

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای آبمیوه‌ فروشی یک ابزار تبلیغاتی کارآمد و جذاب است که به کسب‌ و کارها این امکان را می‌ دهد تا محصولات خود را به شکلی حرفه‌ ای و زیبا به نمایش بگذارند.پ

این طرح‌ ها با استفاده از گرافیک‌ های با کیفیت و طراحی‌ های خلاقانه می‌ توانند توجه کاربران اینستاگرام را جلب کرده و آن‌ ها را به خرید محصولات ترغیب کنند.

از آنجایی که طرح‌ های لایه باز قابلیت سفارشی‌ سازی آسان دارند، آبمیوه‌ فروشی‌ ها می‌ توانند به راحتی اطلاعاتی مانند نام برند، تصاویر محصولات، قیمت‌ ها و تخفیف‌ ها را به طرح اضافه کنند و استوری‌ های منحصر به فردی خلق کنند.

استفاده از طرح‌ های لایه باز استوری اینستاگرام برای آبمیوه‌ فروشی می‌ تواند شامل نمایش تصاویر جذاب و با کیفیت از انواع آبمیوه‌ ها، اسموتی‌ ها و نوشیدنی‌ های خاص باشد.

این تصاویر می‌ توانند همراه با توضیحات کوتاه و وسوسه‌ انگیز درباره طعم و فواید هر نوشیدنی باشند.

همچنین، استفاده از رنگ‌ های شاد و طراحی‌ های انرژی‌ بخش می‌ تواند حس تازگی و طراوت را به مخاطبان منتقل کند و آن‌ ها را به امتحان کردن این نوشیدنی‌ ها تشویق نماید.

در تبلیغات آبمیوه‌ فروشی، استفاده از استوری‌ های اینستاگرام به دلیل قابلیت نمایش به مخاطبان هدف و تعامل بیشتر با آن‌ ها، بسیار موثر است.

اینستاگرام ابزار های متنوعی مانند نظر سنجی، سوال و جواب، شمارش معکوس برای معرفی محصولات جدید و لینک‌ های مستقیم به صفحات خرید آنلاین را ارائه می‌ دهد.

با استفاده از طرح‌ های لایه باز، آبمیوه‌ فروشی‌ ها می‌ توانند استوری‌ های خود را به نحوی طراحی کنند که مشتریان را به اقداماتی مانند بازدید از فروشگاه، ثبت سفارش آنلاین یا شرکت در رویداد های ویژه ترغیب کنند.

در نهایت، طرح لایه باز استوری اینستاگرام به آبمیوه‌ فروشی‌ ها این امکان را می‌ دهد تا به صورت منظم و حرفه‌ ای محتوای تبلیغاتی خود را به روز کنند و با مخاطبان خود در ارتباط باشند.

این نوع تبلیغات می‌ تواند به افزایش شناخت عمومی از برند، جذب مشتریان جدید و افزایش وفاداری مشتریان فعلی کمک کند.

با توجه به محبوبیت شبکه‌ های اجتماعی و استفاده گسترده از اینستاگرام، بهره‌ گیری از استوری‌ های جذاب و حرفه‌ ای می‌ تواند یکی از بهترین راهکار های تبلیغاتی برای آبمیوه‌ فروشی‌ ها باشد.

طرح لایه باز استوری اینستاگرام بستنی فروشی، جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز استوری اینستاگرام آبمیوه بستنی

طرح استوری اینستاگرام آبمیوه و بستنی شامل:

تصویر با کیفیت آبمیوه، بستنی و وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر استوری اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح استوری اینستاگرام بستنی فروشی

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               43 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح استوری اینستاگرام آبمیوه و بستنی
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی در طرح استوری اینستاگرام
  • طراحی استوری با استفاده از  عکس باکیفیت آبمیوه
  • استفاده از شیپ های کاربردی و زیبا
  • طراحی استوری اینستاگرام با متن مرتبط با طرح استوری اینستاگرام  آبمیوه و بستنی می باشد.

استوری اینستاگرام , پست اینستاگرام بستنی فروشی , طرح استوری اینستاگرام آبمیوه فروشی , طرح لایه باز پست اینستاگرام , اینستاگرام , استوری , بستنی فروشی , پست لایه باز اینستاگرام , تبلیغات آبمیوه بستنی در پست اینستاگرام , آبمیوه , پست لایه باز بستنی فروشی , استوری اینستاگرام آبمیوه فروشی , طرح لایه باز Story , پست , میوه , پست تبلیغاتی اینستاگرام بستنی فروشی , بستنی , پست اینستاگرام بستنی فروشی , آبمیوه , طرح استوری اینستاگرام بستنی فروشی , طرح استوری تبلیغات بستنی فروشی , پست اینستاگرام , استوری لایه باز اینستاگرام , اینستاگرام , پست اینستاگرام آبمیوه بستنی , فیسبوک , تبلیغات کافی شاپ در اینستاگرام , طرح استوری بستنی فروشی , Instagram ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325