طرح لایه باز استوری اربعین

شناسه مطلب : 448516
ابعاد :1080 در 1920 پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لایه باز استوری اربعین

طرح لایه باز پست و استوری اینستاگرام برای اربعین حسینی یک ابزار گرافیکی مؤثر برای ترویج و یادآوری این رویداد مهم مذهبی است.

این طرح‌ها معمولاً شامل المان‌های بصری مرتبط با نمادهای مذهبی و فرهنگی عاشورا، مانند پرچم‌های سیاه، تصاویر حرم امام حسین (ع)، زائران پیاده‌روی و نقل‌قول‌هایی از زیارت اربعین هستند.

استفاده از این عناصر بصری می‌تواند به کاربران کمک کند تا پست‌ها و استوری‌های مؤثر و معناداری ایجاد کنند که بتوانند احساسات و پیام‌های مذهبی مربوط به اربعین حسینی را به خوبی منتقل کنند.

ویژگی برجسته طرح‌های لایه باز، قابلیت ویرایش و شخصی‌سازی آسان آن‌ها است. کاربران می‌توانند به راحتی متن‌ها، رنگ‌ها و تصاویر را بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهند.

برای مثال، می‌توانند از آیات قرآن، احادیث، اشعار و جملات الهام‌بخش در مورد اربعین حسینی استفاده کرده و آن‌ها را به گونه‌ای زیبا و چشم‌نواز در طرح‌های خود بگنجانند.

این قابلیت انعطاف‌پذیری به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای شخصی‌سازی شده‌ای ایجاد کنند که پیام‌ها و احساسات منحصر به فردشان را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان منتقل کند.

استفاده از طرح‌های لایه باز برای اربعین حسینی می‌تواند به ایجاد هماهنگی و یکپارچگی بصری در صفحات اجتماعی کمک کند.

ادمین‌های صفحات مذهبی و فرهنگی می‌توانند با استفاده از این طرح‌ها، تم و سبک واحدی برای پست‌ها و استوری‌های خود ایجاد کنند که نه تنها به جلب توجه بیشتر مخاطبان کمک می‌کند، بلکه هویت بصری قوی‌تری نیز برای صفحه ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، این طرح‌ها می‌توانند به ترویج فرهنگ زیارت و ارزش‌های اربعین حسینی کمک کرده و فضایی مناسب برای بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوعات مهم فراهم آورند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام اربعین

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام سوگواری محرم شامل :

تایپوگرافی ثارالله و متن تسلیت محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام اربعین

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 طلایی

سایز:                                10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ طلایی و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام و تایپوگرافی با نام تو خانه ام حرم شد با طرح پست اینستاگرام ایام عزاداری محرم می باشد.

مراسم عزادری محرم , پست اینستاگرام تسلیت محرم , طرح استوری اینستاگرام , استوری اینستاگرام , استوری مراسم عزادری محرم , اربعین , اربعین , طرح پست اینستاگرام محرم , استوری تسلیت ماه محرم , طرح پست اینستاگرام ماه محرم , پست اینستاگرام تسلیت ماه محرم , طرح استوری مراسم ماه محرم , تاسوعا , طرح استوری اینستاگرام اربعین , عاشورا , تاسوعا عاشورا , استوری محرم , تایپوگرافی ثارالله , استوری تسلیت محرم , استوری اطلاعیه ماه محرم , استوری اینستاگرام اربعین , پست اینستاگرام ماه محرم , محرم , پست اینستاگرام محرم , استوری ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325