طرح لایه باز استند محرم

شناسه مطلب : 446852
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :74 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز استند محرم

ماه محرم، به عنوان یکی از ماه‌ های مهم در تقویم اسلامی، دارای اهمیت ویژه‌ ای برای اهل ایران و سایر نقاط جهان با فرهنگ اسلامی است.

این ماه به خصوص برای شیعیان، به یاد حادثه تلخ و غم‌ انگیز استشهاد امام حسین (ع) و یاران با وفادارش در نبرد عاشورا می‌ باشد.

در این ماه، جشن‌ ها و مراسم عزاداری برگزار می‌ شود که با هدف آموزش و یادآوری ارزش‌ های مذهبی و اخلاقی به جوانان و نسل‌ های جدید انجام می‌ شود.

استفاده از بنر ها و پرچم‌ های عزاداری، یکی از عناصر بارز در مراسمات ماه محرم است که نقش مهمی در ارتقای ارتباطات بین افراد و جامعه دارد.

این بنر ها به ویژه طراحی شده‌ اند تا احساسات عمیق عزاداری و تسلیت به خوبی به نمایش بگذارند.

غالباً با استفاده از رنگ‌ های تیره و نوشته‌ هایی که به یاد شهدا و اسوه‌ های دینی اختصاص دارد، بنر ها تصاویری از حماسه و شهادت را بازتاب می‌ دهند و برای عزاداران به موقعیتی برای ابراز احساسات غم و اندوه تبدیل می‌ شوند.

بنر ها در ماه محرم نه تنها به عنوان ابزاری برای بیان احساسات مورد استفاده قرار می‌ گیرند، بلکه به عنوان نماد هایی از انسجام و وحدت جامعه اسلامی شیعه نیز شناخته می‌ شوند.

طراحی دقیق و معناگرا این بنر ها، امکان ارتباط بین افراد و گروه‌ های مختلف را تقویت می‌ کند و برای همگرایی و یکپارچگی جامعه مهم می‌ باشد.

بنابراین، چاپ و استفاده از بنر ها در ماه محرم، به عنوان یکی از ابزار های ارتباطی و انتقال دهنده‌ ی احساسات عمیق عزاداری، اهمیت بسیاری دارد و در جهت تقویت فرهنگ عزاداری و تعلیم و تربیت نسل‌ های جوان اسلامی بسیار موثر است.

طرح لایه باز استند سوگواری ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح استند محرم

طرح های بنر استند محرم شامل:

تایپوگرافی، کادر مذهبی، کادر تذهیب و متن تسلیت ایام محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی استند ایام محرم

ابعاد:                                90 در 200 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               74 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح استند لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر محرم
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی، کادر تذهیب در طرح استند ایام عزاداری محرم
  • استفاده از متن تسلیت ایام سوگواری محرم

بنر ایام شهادت امام حسین , بنر ماه محرم , بنر ایام سوگواری محرم , ماه محرم , طرح بنر ماه محرم , بنر ماه محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر عاشورا , بنر ایام محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر تسلیت محرم , دانلود بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , ایام سوگواری محرم , بنر عزاداری محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر لایه باز محرم , استند ماه محرم , استند محرم , طرح استند ماه محرم , طرح بنر ایام محرم , طرح استند محرم , محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , دانلود بنر محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , بنر محرم , طرح بنر محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325