طرح لایه باز استند فست فود و پیتزا فروشی

شناسه مطلب : 444007
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :24 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استند فست فودی

تبلیغات و چاپ بنر در صنعت فست فود تأثیرات مهمی دارند که می‌توانند به رشد و توسعه این کسب و کار کمک کنند. اولاً، تبلیغات و بنرها می‌توانند به افزایش دیدرسی فست فود شما کمک کنند. با نمایش بنرهای جذاب و قابل توجه در مکان‌های پرتردد، می‌توانید توجه مشتریان را به خود جلب کرده و آن‌ها را به سراغ رستوران یا فست فود شما بکشانید.

دوماً، تبلیغات و چاپ بنرها می‌توانند به توسعه برند شما کمک کنند. با استفاده از لوگو و نشانه‌های شناخته شده، می‌توانید هویت برند خود را بهتر به مخاطبان ارائه دهید و اعتماد آن‌ها را به برندتان افزایش دهید. از طریق بنرهای تبلیغاتی، می‌توانید پیام‌های خود را ارسال کرده و ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان خود برقرار کنید.

سوماً، تبلیغات و بنرها می‌توانند به افزایش فروش کمک کنند. با نمایش تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه، ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات شما و دیگر اطلاعات مهم در بنرها، می‌توانید مشتریان را به خرید از شما ترغیب کنید و در نتیجه، فروش خود را افزایش دهید. به کمک تبلیغات و بنرهای جذاب، می‌توانید در مقایسه با رقبا، در بازار فست فود بهتر دیده شوید و سهم بیشتری از مشتریان را به دست بیاورید.

طراحی یک بنر لایه باز برای فست فود با زمینه مشکی و عکس همبرگر می‌تواند به شما کمک کند تا برندتان را بیشتر به نمایش بگذارید و مخاطبان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

1. زمینه مشکی: بنر با یک زمینه مشکی شروع می‌شود که احساس جذابیت، شیکی و حرفه‌ای را به مخاطبان القا می‌کند. رنگ مشکی به عنوان رنگی کهاروی و جذاب، ارزش ویژه‌ای به برند و محصولات شما می‌بخشد و مخاطبان را به سمت برندتان جذب می‌کند.

2. عکس همبرگر: در بنر، عکسی از یک همبرگر خوشمزه و جذاب به نمایش درآمده است. این عکس با جزئیات آنی و رنگارنگ، اشتها آور و جذاب بوده و مخاطبان را به سمت خرید از فست فود شما سوق می‌دهد.

3. اطلاعات مهم: در بنر، اطلاعات مربوط به فست فود شما نیز قرار می‌گیرد، از جمله نام رستوران یا فست فود، آدرس، شماره تماس، وب‌سایت و ساعات کاری. این اطلاعات به مخاطبان کمک می‌کند تا به راحتی شما را پیدا کنند و با خدمات شما آشنا شوند.

4. پیام تبلیغاتی: در بنر، پیامی تبلیغاتی جذاب و متنوع درباره فست فود شما و محصولات یا خدمات ارائه شده، قرار می‌گیرد. این پیام‌ها می‌توانند شامل تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه، ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات شما و دیگر اطلاعات جذاب باشند.

5. فضای لایه باز: این بنر به صورت لایه باز طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد تا محتوای آن را به آسانی ویرایش کنید، از جمله افزودن یا حذف متن، تصاویر، و تنظیمات رنگ. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا طرح را به شکلی که بهترین تأثیر را بر مخاطبان داشته باشد، سفارشی کنید.

طرح بنر پیتزا و فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح استند پیتزا فروشی

طرح بنر فست فود شامل: عکس با کیفیت  همبرگر  وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر فست فودی و پیتزا فروشی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               24 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت پیتزا و همبرگر در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

طرح بنر پیتزا فروشی , طرح بنر فست فود , طرح لایه باز بنر فست فود , طرح لایه باز استند منوی فست فود , استند فست فودی , بنر فست فود , طرح بنر فست فود , دانلود بنر فست فود , طرح استند فست فود , استند , طرح psd پیتزا ساندویج , استند فست فود , پیتزا فروشی , بنر psd , فست فود , بنر پیتزا فروشی , بیلبورد پیتزا فروشی , طرح بنر فست فود , دانلود طرح psd , منوی فست فود , استند منوی فست فود , طرح استند فست فودی , بیلبورد فست فود , طرح لایه باز استند فست فود , بنر لایه باز فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325