طرح لایه باز استند فست فود

شناسه مطلب : 444365
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استند فست فودی

تبلیغات و چاپ بنر در شغل فست فود می‌تواند نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش این نوع کسب و کار داشته باشد. اولین تأثیر این تبلیغات، افزایش نمایانی فست فود است. با استفاده از بنرهای جذاب و موثر، فست فود می‌تواند به طور موثر از این وسیله برای جذب توجه مشتریان در محیط خارج از رستوران استفاده کند. بنرها می‌توانند شامل تصاویری از غذاهای ارائه شده، تخفیفات و پیشنهادات ویژه، آدرس و شماره تماس رستوران باشند که به مخاطبان کمک می‌کند تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند و در نتیجه، به فروش افزوده شود.

در ادامه، تبلیغات و چاپ بنر می‌توانند به افزایش شناخت برند فست فود کمک کنند. با نمایش نام و لوگوی رستوران در بنرها به همراه متن‌های معرفی‌کننده، مشتریان می‌توانند آشنایی بیشتری با برند پیدا کنند. این ابزارها می‌توانند تصویری از شناخته‌شدگی و اعتبار رستوران ایجاد کنند و باعث تقویت اعتماد مشتریان به این برند شوند، که در نهایت به افزایش تعداد مشتریان و پایداری کسب و کار کمک می‌کند.

سومین تأثیر این تبلیغات و بنرها، افزایش فروش و درآمد رستوران است. با جذب مشتریان جدید و ارتقای شناخت برند، احتمالاً تعداد مشتریان و فروش‌های رستوران افزایش می‌یابد. همچنین، ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در بنرها می‌تواند مشتریان را به خرید بیشتر ترغیب کند. به این ترتیب، این ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند به بهبود عملکرد مالی رستوران و تحقق اهداف مالی و تجاری آن کمک کنند.

طرح بنر پیتزا و فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح استند پیتزا فروشی

طرح بنر فست فود شامل: عکس با کیفیت  سوخاری ،  وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر فست فودی و پیتزا فروشی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ نارنجی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت سوخاری در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

دانلود بنر فست فود , طرح بنر فست فود , طرح بنر پیتزا فروشی , طرح لایه باز بنر فست فود , بیلبورد فست فود , طرح استند فست فودی , فست فود , طرح لایه باز استند منوی فست فود , منوی فست فود , بنر فست فود , بنر psd , استند , پیتزا فروشی , دانلود طرح psd , استند فست فود , طرح لایه باز استند فست فود , بنر لایه باز فست فود , استند منوی فست فود , بیلبورد پیتزا فروشی , طرح بنر فست فود , استند فست فودی , طرح psd پیتزا ساندویج , طرح بنر فست فود , بنر پیتزا فروشی , طرح استند فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325