طرح لایه باز استند شهادت امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 430872
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :100 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر لایه باز سالروز شهادت امام رضا

شهادت امام رضا (ع) یکی از روزهای مهم و پربرکت در تاریخ اسلام است. این روز، روزی است که امام رضا (ع) به عنوان هشتمین امام شیعیان پس از دوران زندگی علمی و دینی بسیار معنوی و پرمعنا، به فیض شهادت و ارتقاء به دارایی ابدی پروردگار دعوت شد. امام رضا (ع) با علم، تقوا و انسانیتی که در خود داشت، نمونه‌ای برای همه مسلمانان و عاشقان عدالت و دین شد.

چاپ بنر‌های معنوی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی و شناخت مردم نسبت به این رویداد مهم ایفا کند. این بنرها می‌توانند شامل نقل قول‌های امام رضا (ع)، تصاویری از حرم مطهر او، و پیام‌های معنوی باشند که مردم را به فکر و عمل به مفاهیم دینی و اخلاقی امام رضا (ع) ترغیب می‌کنند.

همچنین، چاپ بنر‌ها به عنوان وسیله‌ای برای تبلیغ مراسمات مذهبی و مراسم عزاداری در این روز می‌توانند به جلب حضور بیشتر مردم در این مراسمات کمک کنند و باعث تعمیق ارتباط افراد با معنویت و ارزش‌های دینی شود. از این رو، چاپ بنر‌های معنوی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) نه تنها در افزایش افتخار و عزت به این روز مهم نقش دارند، بلکه به ترویج آموزه‌های امام رضا (ع) و ارتقاء ایمان و اخلاق مسلمانان هم می‌پردازند.

طراحی بنر لایه باز با موضوع شهادت امام رضا (ع) با زمینه آبی و تصویر حرم، یک انتخاب بسیار معنوی و جذاب است. این طراحی می‌تواند ارتباط عمیقی با این رویداد مهم در دل مردم ایجاد کند.

زمینه آبی در این بنر نمایانگر سیره‌واره‌های امام رضا (ع) و مکان مقدس حرم او در مشهد مقدس است. این آبی همچنین نمایانگر امید و برکت در معنویت اسلامی است و می‌تواند احساس راحتی و آرامش در مشاهده بنر ایجاد کند.

تصویر حرم امام رضا (ع) در بنر می‌تواند به عنوان نمادی از مکان متبرک و محل عبادت و زیارت امام رضا (ع) قرار گیرد. این تصویر می‌تواند افراد را به سمت حضور در مراسمات عزاداری و دعا در این مکان مقدس جذب کند.

بنر لایه باز به امکان ویرایش و تغییر متن و مضمون در آینده اجازه می‌دهد تا اطلاعات مرتبط با مراسمات شهادت امام رضا (ع) به‌روز شده و به مناسبت‌های مختلف تطبیق داده شود. از این رو، این طراحی یک ابزار چندمنظوره برای ارتقاء آگاهی و شناخت عمومی نسبت به اهمیت و معنویت این روز مهم دینی است.

با چاپ و انتشار این بنر در مکان‌های عمومی و وب‌سایت‌ها، می‌توان تعامل و ارتباط مردم با این مراسم مذهبی را ترویج کرد و از شناخت عمیق‌تری از زندگی و آموزه‌های امام رضا (ع) بهره‌مند شد.

طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا(ع)

طرح بنر شهادت امام رضا شامل: تصویر حرم ، تایپوگرافی ، حاشیه تذهیب، و متن تسلیت شهادت امام رضا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام رضا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت امام رضا

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               100 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت امام رضا
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر شهادت امام رضا
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده از تایپوگرافی  تصویر حرم در طرح بنر شهادت امام رضا (ع)

طرح استند شهادت امام رضا (ع) , بنر آخر صفر , تصویر حرم , دانلود بنر شهادت امام رضا , بنر لایه باز , استند شهادت امام رضا (ع) , دانلود طرح بنر شهادت امام رضا , طرح بنر سالروز شهادت امام رضا , طرح بنر شهادت امام رضا , حرم امام رضا , 28صفر , بنر 28شفر , بنر شهادت امام رضا , بنر تسلیت شهادت امام رضا , بنر شهادت ائمه , بنر عزاداری 28صفر , شهادت امام رضا , امام رضا , طرح بنر آخر صفر , بنر سالروز شهادت امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325