طرح لایه باز استند شهادت امام جعفر صادق (ع)

شناسه مطلب : 419824
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :187 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای دینی و اجتماعی در جامعه اسلامی، سالانه با برگزاری مراسمات متنوع و گسترده‌ای همراه است. در این روز، انواع مراسمات از جمله سخنرانی، عزاداری، عزاداری زنانه، برگزار می‌شوند که افراد مختلفی از جمله دین‌پژوهان، مداحان، عاشقان و شیعیان امام جعفر صادق (ع) در آن شرکت می‌کنند.

با توجه به اهمیت بالای این رویداد، چاپ بنر برای اعلام و اطلاع‌رسانی درباره برگزاری مراسمات این روز بسیار مؤثر است. بنرهای چاپی با استفاده از تصاویر مربوط به امام جعفر صادق (ع)، شعارهای مناسب و اطلاعات مربوط به زمان و محل برگزاری مراسمات، به شدت می‌توانند به جذب شرکت کنندگان در مراسمات کمک کنند.

 در بین مواردی که در طراحی بنرهای سالروز شهادت امام صادق (ع) باید مورد توجه قرار گیرند، استفاده از رنگ‌های مناسب و هماهنگ با موضوع بنر نیز قرار می‌گیرد. در این راستا، استفاده از رنگ کرم و قرمز که با مفهوم زندگی و شهادت امام صادق (ع) مرتبط است، می‌تواند به جذب توجه مخاطبان و افزایش کیفیت بنر کمک کند.

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ اسلامی، هر ساله با شکوه و عزاداری در سراسر جهان برگزار می‌شود. برای جشن گرفتن این روز مقدس، طراحی بنر‌های لایه باز با زمینه کرم و قرمز و تذهیب مناسب به نظر می‌رسد. در ادامه، برخی از ویژگی‌های این طرح برای سالروز شهادت امام صادق (ع) توضیح داده شده است:

  1. زمینه کرم و قرمز: استفاده از رنگ‌های کرم و قرمز در طرح بنر به اهمیت این رویداد مذهبی و روز پرفروغ شهادت امام صادق (ع) اشاره می‌کند. رنگ قرمز به عنوان رنگ خون شهدا و رنگ کرم به عنوان رنگی که در لباسهای مردمان برای یادبود شهدا استفاده می‌شود، به خوبی با این روز می‌توانند سازگار باشند.

  2. تذهیب: از دیگر ویژگی‌های طرح بنر لایه باز برای سالروز شهادت امام صادق (ع) استفاده از تذهیب است. تذهیب یکی از فرآیندهای مهم در هنر اسلامی است و به صورت نوشتاری زیبا و جذاب انجام می‌شود. در این طرح بنر نیز، از تذهیب برای نوشتن عنوان رویداد و اسم امام صادق (ع) استفاده شده است.

  3. زمینه پردازی و ترکیب رنگ‌ها: در این طرح بنر، از ترکیب رنگ‌های قرمز و کرم با یکدیگر در زمینه پردازی استفاده شده است. این ترکیب باعث می‌شود که بنر چشم‌نواز و جذاب باشد .

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی ومتن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               187 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

امام صادق , جعفر صادق , شهادت امام ششم , بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , صادق , بنر لایه باز شهادت امام صادق , طرح بنر شهادت امام صادق , بنر psd شهادت امام صادق , امام جعفر صادق , شهادت امام صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325