طرح لایه باز استند روز زمین پاک

شناسه مطلب : 442992
ابعاد :200در 90سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز زمین پاک

روز زمین پاک، یک رویداد جهانی است که هر ساله در 22 آوریل جشن گرفته می‌شود تا به حفظ محیط زیست و مسائل مربوط به تغییرات آب و هوا توجه کند. این روز به عنوان یک فرصت برای آگاهی از مسائل محیط زیست و ترویج عمل بهتر برای محافظت از زمین شناخته می‌شود. هدف اصلی این روز، ایجاد انگیزه در افراد و ارگان‌ها برای انجام اقدامات محیط زیستی مثبت و توسعه پایدار است.

استفاده از بنرها برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی درباره روز زمین پاک می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای قدرتمند برای جلب توجه عمومی و اطلاع‌رسانی در مورد اهمیت حفاظت از محیط زیست و اقداماتی که می‌توان در این راستا انجام داد، عمل کنند. با استفاده از طراحی‌های جذاب و پیام‌های موثر، بنرها می‌توانند افراد را به عمل دعوت کرده و به آن‌ها الهام بخشیده و به ایجاد تغییرات مثبت در روند حفظ زمین کمک کنند.

به هر حال، برای داشتن تاثیر مثبت، لازم است که بنرها به دقت طراحی شوند و پیام‌هایشان به شکلی باشد که افراد را به اقدام موجباتی ملزم کند. همچنین، مهم است که پس از استفاده از بنرها، اقدامات عملی برای حفظ محیط زیست و اصلاح روال‌های مصرفی انجام شود تا تاثیر واقعی در بهبود وضعیت زمین داشته باشد.

بنر روز زمین پاک، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز زمین پاک

طرح بنر روز زمین پاک شامل: تصویر طبیعت تایپوگرافی روز زمین پاک گرامی باد و متن تبریک روز زمین پاک می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز زمین پاک می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز زمین پاک

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز زمین پاک
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز زمین پاک
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مرتبط در طرح بنر روز زمین پاک

حمایت از محیط زیست , چمن , بازیافت , طرح بنر روز زمین پاک , روز زمین پاک , پوستر روز زمین پاک , تایپوگرافی روز زمین پاک گرامی باد , روز گرامیداشت زمین پاک , بنر روز زمین پاک , زمین پاک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325