بنر روز بزرگداشت فردوسی

شناسه مطلب : 420393
ابعاد :100در 280سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :65 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

استند روز بزرگداشت فروسی

روز بزرگداشت فردوسی هر ساله در تاریخ ۲۴ اردیبهشت (۱۴ می) جشن‌هایی در سراسر ایران برگزار می‌شود. این روز به یاد شاعر بزرگ ایرانی، ابوالقاسم فردوسی توسی، نویسنده‌ی کتاب شاهنامه است که به عنوان یکی از شاهکارهای ادبیات فارسی شناخته می‌شود. فردوسی در قرن دهم میلادی زندگی کرد و بیش از ۳۰ سال به نگارش شاهنامه اختصاص داد. شاهنامه، کتابی است که حکایات و اسطوره‌های ایرانی را به صورت شعری شرح می‌دهد و در آن تمامی تاریخ ایران از آفرینش تا سلطنت پهلویان به تصویر کشیده شده است.

با توجه به اهمیت شاهنامه در فرهنگ و تاریخ ایران، بنر‌هایی در سطح شهر و شهرستان‌ها به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی و یا به همراه شعرهای او در محل‌های عمومی برای جشن‌گیری و بزرگداشت این شاعر بزرگ چاپ می‌شوند. این بنرها به عنوان یکی از وسایل تبلیغاتی برای جذب توجه مردم به جشن‌ها و برگزاری فعالیت‌های مختلف از جمله شعرخوانی، نمایشگاه کتاب، مسابقات شعر و... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تاثیر چاپ بنر برای روز بزرگداشت فردوسی از دو جهت مهم است. اولا، چاپ بنرها باعث می‌شود که مردم با نام و آثار فردوسی آشنا شوند و از اهمیت وی به عنوان یکی از بزرگان ادبیات فارسی آگاهی پیدا کنند. ثانیا، این بنرها باعث 

و توجه مردم به جشن‌های بزرگداشت فردوسی می‌شود که به عنوان فرصتی برای گردهم آیی، آشنایی با فرهنگ و تاریخ ایران و ارتقای ادبیات فارسی در جامعه مطرح می‌شود. بنرهای چاپ شده می‌توانند جذابیت و جنبه تحول‌بخشی داشته باشند و به این شکل مردم را برای شرکت در جشن‌های بزرگداشت فردوسی تشویق کنند.

از سوی دیگر، این بنرها به عنوان یک فرصت برای ترویج ادبیات فارسی و آثار شاعران و نویسندگان برجسته‌ی دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، در بنرهای بزرگداشت فردوسی، شعرهای دیگری از شاعران برجسته‌ی فارسی نیز قرار داده می‌شوند که باعث ترویج شعر و ادبیات فارسی و گسترش فرهنگ فارسی در جامعه می‌شود.

در کل، چاپ بنر برای روز بزرگداشت فردوسی به عنوان یکی از وسایل تبلیغاتی مهم برای جشن‌های بزرگداشت این شاعر بزرگ به شمار می‌آید. این بنرها می‌توانند باعث افزایش آگاهی مردم از ارزش و اهمیت فردوسی و شاهنامه شوند و همچنین به ترویج ادبیات فارسی و گسترش فرهنگ ایرانی در جامعه کمک کنند.

بنر روز فروسی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز بزرگداشت فروسی

طرح بنر روز بزرگداشت فروسی شامل:تصویر فردوسی ، تایپوگرافی فردوسی و متن گرامیداشت روز بزرگداشت فردوسی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز بزرگداشت فروسی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز بزرگداشت فروسی

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               65 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز بزرگداشت فروسی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز بزرگداشت فروسی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از طرح گل و متن گرامیداشت روز فردوسی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر فردوسی در طرح بنر روز بزرگداشت فروسی

 


بنر روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , بنر سالروز تولد حکیم ابوالقاسم فردوسی , روز پاسداشت زبان فارسی , آرامگاه فردوسی , فردوسی , بنر روز زبان فارسی , بنر پاسداشت زبان فارسی , بنر تولد فردوسی , روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , حکیم ابوالقاسم فردوسی , بنر سالروز گرامیداشت فردوسی , بنر بزرگداشت فردوسی , پاسداشت زبان فارسی , بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , روز گرامیداشت زبان فارسی , بنر زادروز فردوسی , طوس , بنر ولادت فردوسی , روز زبان فارسی , بزرگداشت فردوسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325