طرح لایه باز استند تسلیت ماه محرم

شناسه مطلب : 425816
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر استند تسلیت ماه محرم

ماه محرم در تقویم اسلامی ماهی است که به ویژه برای اهل بیت عصمت و طهارت، به ویژه حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، بسیار مهم و پر اهمیت است. در این ماه، عزاداری و سوگواری برای شهدای کربلا برگزار می‌شود و این ایام برای مسلمانان شیعه به عنوان ایامی از عزاداری و تلاش برای حفظ شهادت و خدمت به آرمان‌های اسلامی محسوب می‌شوند.

تأثیر چاپ بنر برای این روزها می‌تواند به عنوان یک وسیله‌ای مؤثر برای اطلاع‌رسانی و گسترش فرهنگ محرم در جامعه مورد استفاده قرار بگیرد. چاپ بنرها با نقل قول‌ها و شعارهایی که به عزاداری و اهداف این ماه مرتبط هستند، می‌تواند توانایی جذب توجه و ایجاد ارتباط با افراد را داشته باشد. بنرها می‌توانند به عنوان یک رسانه تبلیغاتی مؤثر در جامعه مورد استفاده قرار گیرند و افراد را به شرکت در مراسمات محرم و عزاداری دعوت کنند.

همچنین، چاپ بنرها به عنوان یک روش ارتباطی و اطلاع‌رسانی، می‌توانند موجب توسعه افکار عمومی و آگاهی جامعه درباره اهداف و ارزش‌های ماه محرم شوند. این بنرها می‌توانند در مکان‌های عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و دیگر اماکن مردمی قرار گرفته و مردم را به فکر کردن، تأمل و مشارکت در فعالیت‌های محرم دعوت کنند.

بنابراین، چاپ بنرها می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر در جامعه مورد استفاده قرار گیرد تا اهداف محرم و عزاداری بیشتری داشته باشند. این بنرها می‌توانند تأثیر قابل توجهی در ایجاد همبستگی، ارتباط و تعامل بین افراد جامعه داشته باشند و در روزهای محرم و عزاداری به گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی کمک کنند.

طرح بنر لایه باز ماه محرم با زمینه مشکی و تذهیب می‌تواند یک راه موثر برای ایجاد بروزرسانی و تغییرات در بنر باشد. از طریق استفاده از فرمت لایه باز، کاربران می‌توانند به آسانی عناصری مانند متن، تصاویر و تذهیب‌ها را تغییر دهند و طرح را با توجه به نیازهای خود تنظیم کنند.

طرح این بنر می‌تواند با زمینه مشکی طراحی شود تا احساس ترقیب و عزا را به مخاطبان منتقل کند. زمینه مشکی نماد رنگ سیاه و تأثیر گذشته تلقی می‌شود و با فضایی ازدحام شده از عزاداران و ماتمیان در ماه محرم سازگار است. این زمینه می‌تواند باعث برجسته شدن عناصر دیگر بنر شود و تمرکز بیشتری را بر روی تذهیب‌ها و پیام‌های مهم درج شده در بنر ایجاد کند.

تذهیب در طرح بنر ماه محرم می‌تواند عنصری مهم و جذاب باشد. از قلم‌ها و نوارهای طلا و نقره برای تذهیب استفاده شود تا طرح به روشنی برجسته شود و به بنر زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشد. تذهیب‌ها می‌توانند شعارها، نام‌ها و عبارات مرتبط با ماه محرم را شامل شوند و به تأثیر بصری و تأثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان داشته باشند.

با استفاده از فرمت لایه باز، می‌توان انواع تغییرات و تنوع را در بنر ایجاد کرد. متن‌ها قابل ویرایش هستند، بنابراین می‌توان با اضافه کردن نقل قول‌ها، اشعار یا اطلاعات مهم بیشتری به بنر افزود. همچنین، تصاویر و نمادها نیز قابل تعویض و ویرایش هستند تا بنر بهتر به اهداف مورد نظر شما پاسخ دهد.

استفاده از طرح بنر لایه باز ماه محرم با زمینه مشکی و تذهیب، امکان انعطاف‌پذیری و تنوع در طراحی را به شما می‌دهد. با ویرایش آسان عناصر، می‌توانید بنر را به روزرسانی کرده و به نیازهای خود در مورد عزاداری و مراسمات ماه محرم پاسخ دهید.

طرح لایه باز استند سوگواری ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح استند محرم

طرح های بنر استند محرم شامل: تایپوگرافی، کادر مذهبی، کادر تذهیب و متن تسلیت ایام محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی استند ایام محرم

ابعاد:                                90 در 200 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح استند لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی  در طرح بنر محرم
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی، کادر تذهیب در طرح استند ایام عزاداری محرم
  • استفاده از متن تسلیت ایام سوگواری محرم

بنر لایه باز محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , استند محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , دانلود بنر ماه محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر عاشورا , طرح بنر ایام محرم , طرح استند ماه محرم , ماه محرم , طرح استند محرم , بنر ایام محرم , بنر عزاداری محرم , بنر محرم , استند ماه محرم , بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , بنر تسلیت محرم , بنر ایام سوگواری محرم , بنر ماه محرم , محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , طرح بنر محرم , ایام سوگواری محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , دانلود بنر محرم , طرح بنر ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325