طرح فاکتور فروشگاه لوازم خانگی

شناسه مطلب : 427157
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/05/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح فاکتور فروشگاه لوازم خانگی

طرح لایه باز فاکتور فروشگاه لوازم خانگی، یک ابزار مؤثر و کارآمد در تبلیغات و فعالیت‌های بازاریابی است. این فاکتور با طراحی حرفه‌ای و منحصر به فرد، اطلاعات مهم و کاربردی را برای مشتریان در اختیار قرار می‌دهد و اثربخشی تبلیغات را افزایش می‌دهد. 

  1. ارتقاء شناخت برند: طرح لایه باز فاکتور با استفاده از لوگو، نشان تجاری و اجزای دیگر برند، به ارتقاء شناخت برند کمک می‌کند. هنگامی که مشتریان این فاکتور را مشاهده می‌کنند، نام و لوگوی فروشگاه و نشان تجاری به خاطر می‌آید و این باعث می‌شود که برند در ذهن آن‌ها تداعی شود. این ارتباط نزدیکتر با برند، مشتریان را ترغیب می‌کند تا به فروشگاه مراجعه کنند و از محصولات و خدمات آن بهره‌مند شوند.

  2. تبلیغ محصولات و تخفیف‌ها: از طریق طرح لایه باز فاکتور می‌توان محصولات جدید، تخفیف‌ها، پیشنهادها و کمپین‌های تبلیغاتی را به مشتریان اطلاع‌رسانی کرد. با قرار دادن این اطلاعات در فاکتور، مشتریان در هر خرید خود با آخرین پیشنهادها و تخفیف‌ها آشنا می‌شوند و این باعث می‌شود که احتمال ترغیب آن‌ها به خرید بیشتر شود. همچنین، مشتریان همیشه فاکتور را در اختیار دارند و می‌توانند در آینده از اطلاعات درج شده در آن استفاده کنند.

  3. ارائه اطلاعات مهم: طرح لایه باز فاکتور قابلیت ارائه اطلاعات مهم و کاربردی را به مشتریان می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند شامل جزئیات خرید، تاریخ و زمان خرید، نام محصولات، قیمت‌ها، مجموع فاکتور و مشخصات فروشگاه باشد. ارائه اطلاعات دقیق و کامل، باعث می‌شود که مشتریان اعتماد بیشتری به فروشگاه و خدمات آن پیدا کنند و در آینده ممکن است بازهم از خدمات فروشگاه استفاده کنند.

  4. ایجاد ارتباط مستقیم: با توجه به اینکه فاکتور معمولاً بعد از خرید به مشتریان تحویل می‌شود، این طرح لایه باز امکان ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این فرصت برای ارسال پیام‌ها و اطلاعیه‌های ویژه به مشتریان استفاده کنید و از این طریق ارتباط مستقیمتر و شخصی‌تری با آن‌ها برقرار کنید.

به این ترتیب، طرح لایه باز فاکتور فروشگاه لوازم خانگی با ارتقاء شناخت برند، تبلیغ محصولات و تخفیف‌ها، ارائه اطلاعات مهم و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان به تبلیغات و فعالیت‌های بازاریابی ارزشمندی تبدیل می‌شود. استفاده‌ی هوشمندانه از این ابزار به کسب‌وکار کمک می‌کند تا با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کند و ارتقاء و رشد مناسبی داشته باشد.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور فروشگاه لوازم خانگی

طرح سربرگ و فاکتور شامل:  وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور فروشگاه لوازم خانگی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، بنفش

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


سربرگ , فاکتور تک رنگ , فاکتور فروشگاه لوازم خانگی , طرح فاکتور , فاکتور لایه باز , فروشگاه لوازم خانگی , فاکتور فروش , فاکتور PSD , فاکتور , فاکتور فروشگاه لوازم خانگی , طرح لایه باز , لوازم خانگی سربرگ فروشگاه لوازم خانگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325