طرح فاکتور فروشگاه آهن آلات

شناسه مطلب : 433095
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/07/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح فاکتور آهن آلات

طرح لایه‌باز در فروشگاه‌های آهن‌آلات یک استراتژی تبلیغاتی مؤثر و کارآمد است که به طور گسترده در صنعت فروش محصولات ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این طرح، اطلاعات و اقلام مختلف از جمله قیمت‌ها، مشخصات فنی، نکات فنی و کاربردهای محصولات به صورت لایه‌های مجزا و به‌طور گام به گام بر روی هم قرار می‌گیرند.

اهمیت این طرح در تبلیغات به دلیل ارتباط نزدیک با نیازها و توقعات مشتریان است. با قراردادن اطلاعات در لایه‌های مختلف، مشتریان می‌توانند به راحتی به جزئیات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و تصمیم‌گیری بهتری انجام دهند. به‌علاوه، این روش باعث افزایش تعامل مشتری با محصولات می‌شود زیرا آن‌ها می‌توانند به‌طور فعال و آگاهانه اطلاعات مورد نیاز را مطالعه کنند.

یکی دیگر از مزایای این طرح در تبلیغات، ایجاد تجربه خرید متفاوت و جذاب است. با استفاده از لایه‌باز، مشتریان می‌توانند به‌طور تعاملی در میان محتوا جابجا شوند و به نوعی در دنیای محصول غوطه‌ور شوند. این تجربه تازه و جذاب می‌تواند تاثیر مثبتی بر تصمیم‌گیری خرید مشتریان داشته باشد.

در نهایت، طرح لایه‌باز در تبلیغات فروشگاه‌های آهن‌آلات باعث ایجاد اعتماد بیشتر مشتریان به برند و محصولات می‌شود. با ارائه اطلاعات دقیق، شفاف و به‌روز، مشتریان به‌طور اطمینان‌بخش‌تری می‌توانند خرید خود را انجام دهند و به موجب این اعتماد، احتمال بازگشت آن‌ها برای خرید‌های آینده نیز افزایش می‌یابد.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور آهن آلات

طرح سربرگ و فاکتور شامل:  وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور آهن آلات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، زرد

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح فاکتور , فاکتور تک رنگ , فاکتور فروش , طرح لایه باز , طرح لایه باز فاکتور آهن آلات , فاکتور , فروشگاه اهن آلات , فاکتور لایه باز , فاکتور آهن آلات , طرح فاکتور آهن آلات , سربرگ , طرح فاکتور آهن فروشی , فاکتور آهن فروشی , فاکتور PSD , فاکتور فروشگاه اهن آلات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325