طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

شناسه مطلب : 429175
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/05/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

طرح لایه باز فاکتور در فروش و تعمیرات کامپیوتر، یک استراتژی نوآورانه و مؤثر در حوزه تبلیغات و ارتباط با مشتریان است. این روش، به‌عنوان یک ابزار جذاب در بهبود تجربه مشتریان، افزایش فروش، و تعمیرات بهتر دستگاه‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طرح لایه باز فاکتور در فروش و تعمیرات کامپیوتر به‌معنای ارسال یک فاکتور معمولی به مشتری می‌باشد. اما با اضافه کردن لایه‌های اضافی به فاکتور، اطلاعات بیشتری به مشتری ارائه می‌شود. این لایه‌ها می‌توانند شامل راهنمایی‌ها و مشاوره‌های مربوط به نگهداری و استفاده صحیح از کامپیوتر باشند. همچنین، با ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه برای قطعات و تجهیزات جانبی، مشتریان را به افزایش خرید ترغیب می‌کند.

کاربرد اصلی طرح لایه باز فاکتور در تبلیغات این است که به مشتریان اطلاعات جامع‌تری در مورد محصولات و خدمات ارائه می‌دهد. این امکان را فراهم می‌کند تا مشتریان با تفاوت‌سنجی دقیق‌تری بین انواع کامپیوترها، قطعات و نرم‌افزارها تصمیم‌گیری کنند. همچنین، اطلاعات مفصل در مورد فرآیند تعمیرات و پشتیبانی نیز مشتریان را به‌طور مستقیم راهنمایی می‌کند.

در کل، طرح لایه باز فاکتور در فروش و تعمیرات کامپیوتر به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با تعامل عمیق‌تر با محصولات و خدمات ارائه شده، تصمیمات بهتری بگیرند. این روش به علاوه افزایش فروش، باعث تقویت ارتباط با مشتریان و ایجاد اعتماد بیشتر میان مشتریان و فروشندگان می‌شود و در نهایت به بهبود تجربه کلی مشتریان در خصوص خرید و تعمیرات کامپیوتر کمک می‌کند.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

طرح سربرگ و فاکتور شامل:  وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، نارنجی

سایز:                               11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر , فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر , فاکتور تعمیرات کامپیوتر , فاکتور لایه باز , فاکتور فروش , فاکتور , فاکتور PSD , طرح فاکتور , فاکتور فروشگاه کامپیوتر , فاکتور تک رنگ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325