طرح دفترچه تعویض روغن و اتو سرویس

شناسه مطلب : 421573
ابعاد :9.6 در 8.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شکیلا کاملیان
طراح : شکیلا کاملیان

طرح دفترچه تعویض روغنی

طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی یکی از روش‌های موثر و کارآمد در تبلیغات صنعت خودرو و خدمات مربوط به تعویض روغن است. این دفترچه‌ها، به طور کلی شامل چندین صفحه باز و قابل تعویض هستند که هر صفحه در زمان تعویض روغن جدید به کاربر داده می‌شود. در ادامه، درباره کاربرد این طرح و تأثیر آن در تبلیغات بیشتر بحث خواهیم کرد.

اولین کاربرد مهم طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی، ترویج و آگاهی‌بخشی درباره خدمات تعویض روغن به مشتریان است. با نصب این دفترچه‌ها در نمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها یا محل تعویض روغن، مشتریان با اطلاعات مفصلی درباره نحوه تعویض روغن و اهمیت آن آشنا می‌شوند. این اطلاعات می‌تواند شامل فواید تعویض روغن منظم، نوع روغن مناسب برای هر خودرو و نکات مهم دیگری باشد که به مشتریان کمک می‌کند تصمیم به تعویض روغن بگیرند.

دومین کاربرد این طرح در تبلیغات، ارتقای آگاهی مشتریان از برند و محصولات خاص روغن مورد استفاده است. با چاپ نام و لوگوی برند روغن در دفترچه تعویض روغنی، مشتریان با برند و کیفیت محصولات آشنا می‌شوند و احتمال انتخاب این برند برای تعویض روغن آنها افزایش می‌یابد. همچنین، ارائه اطلاعات تکمیلی درباره ویژگی‌ها و عملکرد روغن‌ها در دفترچه، مشتریان را قانع می‌کند و به تأمین رضایت و وفاداری آنها نسبت به برند کمک می‌کند.

سومین کاربرد مهم طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی، ایجاد ارتباط مداوم با مشتریان و حفظ روابط تجاری است. با ارائه دفترچه‌های قابل تعویض به مشتریان، شرکت‌ها و کارگاه‌ها می‌توانند ارتباط خود را با مشتریان برقرار نگه داشته و همچنین فرصتی را برای ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه ایجاد کنند. این اقدام می‌تواند باعث افزایش وفاداری مشتریان شود و روند معاملات را برای شرکت‌ها بهبود بخشد.

در کل، طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی با تأمین اطلاعات و آگاهی‌بخشی به مشتریان، ارتقای برند و محصولات خاص روغن و حفظ روابط تجاری، نقش مهمی در تبلیغات صنعت خودرو و خدمات تعویض روغن دارد. این روش موثر و قابل توسعه، می‌تواند به توسعه کسب و کار و جذب مشتریان جدید کمک کند و بهبود قابل توجهی در نتایج بازاریابی و فروش داشته باشد.

طرح دفترچه تعویض روغنی، جهت استفاده شغل اتو سرویس توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی وا تو سرویس

طرح دفترچه تعویض روغنی شامل: عکس با کیفیت بطری روغن ماشین ، جدول زمان بندی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی

ابعاد:                                9.6 در 8.5 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


دفترچه اتوسرویس , دفترچه تعویض روغنی , طرح لایه باز دفترچه اتوسرویس , طرح دفترچه لایه باز تعویض روغنی , طرح دفترچه تعویض روغنی , تعویض روغنی , طرح دفترچه اتو سرویس , اتو سرویس , طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325