طرح حکم قهرمانی

شناسه مطلب : 394911
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/07/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

لوح تقدیر قهرمانی

در دنیای امروز که تمام روابط انسانی دیجیتالی شده است؛ بدست آوردن محبت دیگران امری مشکل به نظر می آید. مردم همیشه دنبال راه های جدید برای تقدیر از طرف مقابلشان هستند؛ خواه که آن شخص نزدیکترین فرد به ایشان باشد یا اینکه شخصی غریبه ولی قابل تقدیر .

ما همواره برای تقدیر از دیگران به دنبال هدیه ای می رویم که هم خوش آیند طرف مقابلمان قرار گیرد و هم بیانگر احساسات و منظورمان از آن اقدام باشد .

در بسیاری از موارد می توان با یک متن زیبا در یک تقدیر نامه منظور خود از آن هدیه را بیان کنیم و چه بهتر که آن تقدیرنامه خود درقالب هدیه ای گرانبها باشد تا همواره پیش روی آن شخص روی ویترین خانه یا محل کار قرار بگیرد و هر زمان با دیدن و خواندن آن به یاد ما بیافتد.

طرح لوح تقدیر قهرمانی، توسط تیم پارس گرافیک جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از کارمندان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لوح تقدیر قهرمانی

طرح تقدیرنامه قهرمانی شامل:، تایپوگرافی ،  تذهیب، حاشیه تذهیب، گل، جلوه نور و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح لوح تقدیر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                                33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لوح تقدیر قهرمانی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم طرح تقدیرنامه
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

طرح حکم قهرمانی , طرح psd لوح تقدیر , دانلود طرح لایه باز حکم قهرمانی , لوح تقدیر , حکم قهرمانی لایه باز , حکم قهرمانی , لوح سپاس لوح تقدیر لایه باز , تقدیرنامه , حکم قهرمانی , طرح حکم قهرمانی , لوح سپاس مسابقات ورزشی , متن لوح سپاس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325