طرح جعبه پیتزا

شناسه مطلب : 421596
ابعاد :30 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح جعبه پیتزا

طرح لایه باز جعبه پیتزا، یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی است که در صنعت پخت و فروش پیتزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش، با استفاده از تصاویر جذاب و چشم‌گیر بر روی جعبه پیتزا، مخاطبین را جذب و توجه آنان را به سمت محصولات معرفی شده جلب می‌کند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای طرح لایه باز جعبه پیتزا، تبلیغاتی است که در آن با استفاده از تصاویر جذاب و نمایشی، محصولات مختلف پیتزا و نوشیدنی‌ها به مشتریان معرفی می‌شوند. این روش، علاوه بر افزایش فروش و درآمد فروشگاه، به تبلیغات برند و شناخته شدن آن کمک می‌کند.

در این روش، تصاویر تبلیغاتی بر روی لایه باز از قبیل عکس‌های پیتزا، نوشیدنی‌ها، نمونه‌های بسته‌بندی و لوازم جانبی، طراحی و چاپ می‌شوند و سپس بر روی جعبه پیتزا قرار می‌گیرند. این روش، به دلیل جذابیت بالا و هزینه کمتر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی، بسیار محبوب است.

همچنین، طرح لایه باز جعبه پیتزا، می‌تواند برای ترویج تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه نیز استفاده شود. با نمایش تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه به صورت چشمگیر بر روی جعبه پیتزا، مشتریان را به سمت خرید ترغیب می‌کند و باعث افزایش فروش و درآمد فروشگاه می‌شود.

 

طرح جعبه پیتزا ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح لایه باز جعبه پیتزا

طرح جعبه پیتزا شامل: عکس باکیفیت ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح جعبه پیتزا

ابعاد:                                30 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ،  قرمز

سایز:                               21 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح لایه باز بسته بندی جعبه پیتزا , طرح بسته بندی , جعبه پیتزا , قالب جعبه و کارتن پیتزا , طرح بسته بندی جعبه پیتزا , طرح لایه باز بسته بندی پیتزا , طرح لایه باز جعبه پیتزا , طرح جعبه پیتزا , طرح جعبه , قالب لایه باز جعبه پیتزا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325