طرح تیشرت محرم

شناسه مطلب : 424932
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

سابلیمیشن تیشرت محرم

طراحی سابلیمیشن تیشرت، یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که می تواند به شما در جذب مشتریان کمک کند. در این روش، طرح یا لوگوی شما روی تیشرت به صورت دائمی چاپ می شود و برای مدت زمان طولانی می تواند به عنوان ابزاری برای تبلیغات و تبدیل مشتریان به مشتریان دائمی استفاده شود.

اولین نکته درباره طراحی سابلیمیشن تیشرت، استفاده از طرح لایه باز است. با استفاده از طرح لایه باز، می توانید به راحتی طرح خود را تغییر دهید و به آن اضافه یا حذف کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد که هر زمان که به تغییر طرح نیاز دارید، به راحتی آن را اعمال کنید و از هزینه های مربوط به طراحی مجدد طرح جلوگیری کنید.

دومین نکته در طراحی سابلیمیشن تیشرت، استفاده از کیفیت بالا است. چاپ سابلیمیشن باید به صورتی باشد که در برابر شستشو و سایش مقاوم باشد و به مدت طولانی قابل استفاده باشد. بنابراین، بهتر است از تیشرت هایی با کیفیت بالا استفاده کنید تا در طول زمان، طرح شما به خوبی نگه داشته شود.

سومین نکته در طراحی سابلیمیشن تیشرت، استفاده از طرح های جذاب و منحصر به فرد است. برای جذب توجه مشتریان، طرح شما باید جذاب و منحصر به فرد باشد. بهتر است از طرح های ساده و کلاسیک پرهیز کنید و به دنبال طرح های خلاقانه و بکر باشید که باعث جلب توجه مشتریان شود.

چهارمین نکته در طراحی سابلیمیشن تیشرت، استفاده از آن به عنوان ابزاری برای تبلیغات است. سابلیمیشن تیشرت می تواند به عنوان یک ابزار کارآمد برای تبلیغات و تبدیل مشتریان به مشتریان دائمی استفاده شود. با طراحی و چاپ لوگوی شما روی تیشرت، می توانید برند خود را به مخاطبانی که در محیط های مختلف از جمله خیابان، مترو، پارک و ... حضور دارند، معرفی کنید و تبلیغات خود را گسترش دهید.

در نهایت، طراحی سابلیمیشن تیشرت، به شما اجازه می دهد تا برای تبلیغات و گسترش برند خود، از یک راه کارآمد و همچنین هزینه کمتری استفاده کنید. با استفاده از طرح لایه باز و کیفیت بالای چاپ، می توانید طرحی جذاب و منحصر به فرد برای تیشرت خود ایجاد کنید و برند خود را به مخاطبان خود معرفی کنید.

چاپ سابلیمیشن تیشرت  یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط پارس گرافیک بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز چاپ تیشرت

طرح سابلیمیشن تیشرت شامل : تایپوگرافی سلام بر محرم ، وکتور مرتبط و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل استفاده از عناصر با کیفیت در طرح سابلیمیشن تی شرت شما می توانید از عناصر این طرح ، در طراحی سایر موارد چاپ سابلیمیشن استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی سابلیمیشن تیشرت محرم

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                                15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تی شرت محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح تی شرت
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی باکیفیت  و تایپوگرافی سلام بر محرم
  • استفاده از المان های فانتزی مناسب با طرح تی شرت

تی شرت , طرح لایه باز تی شرت , سابلیمیشن تیشرت , طرح تیشرت , ماه محرم , تی شرت ماه محرم , طرح لایه باز سابلیمیشن تیشرت , طرح لایه باز تیشرت محرم , طرح تی شرت محرم , طرح تی شرت ماه محرم , ماه محرم , تی شرت محرم , تیشرت , طرح تیشرت محرم , محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325