طرح تصویر سازی روز کتاب و کتابخوانی

شناسه مطلب : 434720
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
حمید نسیم
تصویر ساز : حمید نسیم

بنر لایه باز روز کتابخوانی

روز کتاب خوانی یک مناسبت معنوی و فرهنگی است که در آن اهمیت و ارزش کتاب‌ها و خواندن آن‌ها تاکید شده و افراد به فعالیت خواندن کتاب‌ها ترغیب می‌شوند. این روز به عنوان یک فرصت برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و انتقال دانش و تجربیات از یک نسل به نسل دیگر تلقی می‌شود. خواندن کتاب‌ها به انسان‌ها امکان می‌دهد دسترسی به دنیای جدیدی داشته باشند و دانش‌آموزی کنند، همچنین اثرات مثبتی بر توسعه ذهنی و افزایش ثقافت عمومی دارد.

چاپ بنر‌های مخصوص روز کتاب خوانی نیز می‌تواند تاثیر مهمی داشته باشد. این بنر‌ها می‌توانند به عنوان ابزاری برای تبلیغ و ترویج روز کتاب خوانی و اهمیت آن در جامعه مورد استفاده قرار گیرند. با استفاده از بنر‌های چاپی، اطلاعات مرتبط با این روز و فعالیت‌های مرتبط با آن به افراد منتقل می‌شود و آن‌ها را به شرکت در این رویداد ترغیب می‌کند. بنر‌ها همچنین می‌توانند طراحی‌های جذاب داشته باشند که توجه مردم را به خود جلب کنند و پیام‌های مهم را به آن‌ها ارائه دهند.

در نهایت، استفاده از بنر‌های چاپی در روز کتاب خوانی می‌تواند به تعزیز اهمیت این روز و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه کمک کند و افراد را به خواندن کتاب‌ها و بهره‌برداری از این منبع غنی از دانش و سرگرمی تشویق نماید.

طرح بنر روز کتاب و کتابخوانی توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز کتاب و کتابخوانی

طرح بنر روز کتاب و کتابخوانی شامل:تصویر سازی کودک و کتاب ، و متن گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی میباشد که توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز کتاب و کتابخوانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز کتاب و کتابخوانی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی
  • طراحی کاربردی بنر روز کتاب و کتابخوانی

تصویر سازی کتاب , کتابخوانی , کتاب , کتاب و کتابخوانی , بنر روز کتاب و کتابخوانی , تصویر سازی روز کتاب خوانی , بنر هفته کتابخوانی , تصویر کتاب , بنر روز کتابخوانی , تصویر سازی روز کتاب و کتاب خوانی , بنر لایه باز روز کتاب و کتابخوانی , 24 آبان , تصویر سازی دانش آموز , روز کتاب و کتابخوانی , تصویر سازی روز کتاب , مطالعه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325