طرح تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری

شناسه مطلب : 435376
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
حمید نسیم
تصویر ساز : حمید نسیم

طرح تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری

طراحی یک لایه باز برای روز شیلات و ماهی‌گیری می‌تواند به عنوان یک ابزار قوی در تبلیغات و گرامیداشت این روز مهم به کار رود. با زمینه‌ای زنده و پویا که تصاویر مرتبط با شیلات و ماهی‌گیری را شامل می‌شود، این لایه باز می‌تواند جلب توجه مخاطبان و ترویج فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را تسهیل کند.

لایه باز در طراحی به کاربر این امکان را می‌دهد تا محتوا، متن‌ها، و تصاویر به راحتی ویرایش شوند و به تطابق با نیازها و محتوای مورد نظر تنظیم شوند. این قابلیت به کسب و کارها و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با استفاده از لایه باز، طرح‌ها را با توجه به تغییرات فصلی یا موضوعات خاص به‌روزرسانی کنند و به بهترین شکل ممکن با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

به عنوان مثال، می‌توان در لایه باز از تصاویر جذاب ماهی‌گیران، صید ماهیان بزرگ و زندگی زیرآبی استفاده کرد. متن‌هایی با جذابیت و اطلاعات مرتبط با این هنرها و حرفه‌ها نیز به طراحی افزوده شوند. همچنین، اضافه کردن جزئیات مربوط به محصولات، تخفیفات و فعالیت‌های ویژه مرتبط با روز شیلات و ماهی‌گیری، این لایه باز را به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند تبدیل می‌کند که می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری در جلب مشتریان داشته باشد.

تصویر سازی لایه باز روز شیلات و ماهی گیری، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری

طرح تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری شامل: تصویرسازی کشتی و ... می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح تصویر سازی مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ تصویر سازی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تصویر سازی لایه باز روز شیلات و ماهی گیری

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری
  • طراحی تصویر سازی با استفاده از تصویر مرتبط در طرح تصویر سازی
  • طراحی شیک و کاربردی طرح تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری

طرح تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری , تصویر سازی ماهی , تصویر سازی روز ماهیگیری , تصویر سازی ماهیگیر , طرح تصویر سازی روز ماهیگیری , تصویر سازی روز شیلات و ماهی گیری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325