طرح تراکت کلینیک زیبایی

شناسه مطلب : 443033
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :67 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/01/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت کلینیک زیبایی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل کلینیک زیبایی اهمیت بسیار زیادی دارند و به عنوان ابزارهایی برای جذب مشتریان جدید و افزایش شناخته‌شدگی برند شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. اولاً، تبلیغات می‌توانند به عنوان یک راهکار برای اطلاع‌رسانی در مورد خدمات و محصولات مختلفی که کلینیک شما ارائه می‌دهد عمل کنند. با استفاده از تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید به مخاطبان خود اطلاعاتی در مورد روش‌های درمانی، روش‌های زیبایی و محصولات مرتبط با آن‌ها را ارائه دهید.

دوماً، چاپ تراکت‌ها یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغات محلی است. با طراحی تراکت‌های جذاب و متناسب با خدمات و محصولات شما، می‌توانید به مخاطبان در نزدیکی کلینیک خود اطلاعاتی ارائه دهید. این تراکت‌ها می‌توانند شامل تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، روش‌های درمانی مورد استفاده و حتی شاخص‌های قبل و بعد از درمان باشند. توزیع تراکت‌ها در مناطق محلی و در نزدیکی کلینیک می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش شناخته‌شدگی کلینیک کمک کند.

سوماً، این روش‌ها می‌توانند بهبود تجربه مشتریان شما را فراهم کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و کارآمد از طریق تبلیغات و تراکت‌ها، مشتریان به راحتی می‌توانند انتخاب‌های خود را انجام دهند و به سرعت به خدمات شما دست پیدا کنند. این باعث افزایش رضایت مشتریان و افزایش بازگشت آن‌ها به کلینیک شما خواهد شد. به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها به عنوان ابزارهایی موثر در جذب مشتریان جدید و افزایش شناخته‌شدگی کلینیک زیبایی عمل می‌کنند.

طرح تراکت کلینیک زیبایی، جهت بازاریابی و تبلیغات این مراکز توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت کلینیک زیبایی

طرح تراکت کلینیک زیبایی شامل: عکس با کیفیت چهره مدل خانوم ، عکس با کیفیت صورت،عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت کلینیک زیبایی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               67 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز کلینیک زیبایی
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت چهره مدل خانوم در طرح تراکت کلینیک زیبایی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

فیشیال پوست , بهداشتی , فیشیال , تراکت مرکز پاکسازی پوست , کلینیک زیبایی , تراکت کلینیک زیبایی , دانلود تراکت مرکز پاکسازی پوست , لیفتینگ , پاکسازی پوست , طرح تراکت کلینیک زیبایی , تراکت کلینیک زیبایی پوست , طرح لایه باز , تراکت لایه باز , طرح تراکت مرکز پاکسازی پوست , مرکز پاکسازی پوست , دانلود طرح لایه باز تراکت , تراکت کلینیک زیبایی , تراکت کلینیک فیشیال پوست , طرح لایه باز تبلیغات مرکز پاکسازی پوست , پوست , کلینیک زیبایی پوست , تراکت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325