طرح تراکت هتل و مهمانسرا

شناسه مطلب : 440571
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/11/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت هتل و مهمانسرا

تبلیغات و چاپ تراکت برای صنعت هتل و مهمان سرا اهمیت بسزایی دارند. ابتدا، تبلیغات به عنوان یک ابزار حیاتی برای جذب مشتریان جدید عمل می‌کنند. با استفاده از تبلیغات مناسب، هتل‌ها و مهمان‌سراها می‌توانند خدمات و امکانات خود را به مشتریان معرفی کنند و آن‌ها را به خود جذب کنند. تراکت‌ها نیز به عنوان یک ابزار گسترده‌پخش برای ارائه اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ می‌توانند امکانات هتل، پیشنهادات ویژه، فرصت‌های تخفیف و سایر خدمات را به مشتریان ارائه دهند و آن‌ها را به رزرو اقامت و خدمات هتل و مهمان‌سرا ترغیب کنند.

ثانیا، تبلیغات و تراکت‌ها می‌توانند به دسترس‌تر شدن اطلاعات مربوط به هتل و مهمان‌سرا کمک کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و جذاب در تراکت‌ها، مشتریان می‌توانند به راحتی با امکانات و خدمات هتل آشنا شوند و تصمیم‌گیری برای رزرو اقامت خود را بر اساس این اطلاعات انجام دهند. این به افزایش رزرواسیون و پرشده بودن اتاق‌ها و خدمات مرتبط منجر می‌شود که در نهایت به افزایش سودآوری هتل و مهمان‌سرا منجر می‌شود.

سوم، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به ارتقای شناخت برند هتل کمک کنند. با استفاده از تبلیغات منظم و استفاده از لوگو و نشانه‌های شناخته‌شده، برند هتل معروفتر و قابل اعتمادتر خواهد بود. مشتریان بیشتر به برندهایی که با آن‌ها آشنا هستند و به آن‌ها اعتماد دارند، تمایل خواهند داشت. به علاوه، بازاریابی مناسب می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان کمک کند، زیرا مشتریان احساس می‌کنند که به عنوان بخشی از جامعه بزرگ‌تری از مصرف‌کنندگان، به برندی که ارتباطات مؤثری با آن‌ها دارد، تعلق دارند.

طراحی یک تراکت لایه باز برای هتل و مهمان‌سرا با زمینه بنفش و عکس هتل می‌تواند جذابیت و شیوه‌ی خاصی را به مخاطبان القا کند. رنگ بنفش به عنوان یک رنگ شاد و زنده، احساس لطافت و رویایی بودن را به مخاطبان منتقل می‌کند و به همین دلیل برای صنایعی مانند هتل و مهمان‌سرا که با تجربه‌ی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز مرتبط هستند، مناسب است. همچنین، برای جلب توجه مخاطبان و تمایل آن‌ها به مشاهده‌ی جزئیات بیشتر، انتخاب عکسی با کیفیت و جذاب از هتل ضروری است.

در این طرح، عکسی با کیفیت و جذاب از هتل در قسمتی از تراکت قرار می‌گیرد تا تصویری شگفت‌انگیز و تمیز از امکانات و زیبایی‌های هتل به مخاطبان ارائه شود. این عکس می‌تواند شامل نمای خارجی هتل، اتاق‌های دل‌پذیر، مناظر طبیعی اطراف هتل یا هر امکانات دیگری باشد که بهترین ویژگی‌های هتل را نشان دهد و باعث تمایل مخاطبان به اقامت در هتل شود.

بخش مهمی از طرح لایه باز تراکت، متن و اطلاعات است. متن‌هایی جذاب و مؤثر که امکانات هتل، پیشنهادات ویژه، تخفیفات و سایر خدمات را شامل شود، باید در قالبی مناسب و قابل خواندن قرار گیرند. انتخاب فونت‌های مناسب و طراحی متن با توجه به رنگ‌ها و زمینه بنفش ضروری است تا اطلاعات به خوبی مشخص و قابل فهم باشند.

ایجاد لایه باز در این تراکت به طراح اجازه می‌دهد که بتواند متن، تصاویر و سایر عناصر را با توجه به نیازهای خود تغییر دهد و طرح را به راحتی و سریع تغییر دهد. این ویژگی به طراح امکان می‌دهد که به راحتی و با کمترین زمان ممکن به نیازهای مشتریان و تغییرات بازار واکنش نشان دهد، که این به ارتقای شناخت برند و افزایش رزرواسیون در هتل و مهمان‌سرا کمک می‌کند.

طرح تراکت لایه باز هتل و مهمانسرا، توسط تیم مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت هتل و مهمانسرا

طرح تراکت هتل و مهمانسرا شامل: عکس باکیفیت هتل ، عکس باکیفیت هتل و مهمانسرا، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز هتل و مهمانسرا

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش 

سایز:                               11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت هتل و مهمانسرا
  • هم نشینی مناسب رنگ های بنفش در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت هتل و مهمانسرا که مناسب طرح تراکت هتل و مهمانسرا می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل هتل و مهمانسرا می باشد.

طرح تراکت , تراکت مهمان سرا , تراکت , طرح تراکت هتل , تراکت رنگی , طرح لایه باز تراکت هتل , تراکت هتل و مهمانسرا , مهمان سرا , مهمانسرا , تراکت هتل , طرح لایه باز تراکت مهمان سرا , طرح تراکت مهمان سرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325