طرح تراکت نمایندگی فروش دستگاه کارت خوان

شناسه مطلب : 443627
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/02/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

تراکت خدمات الکترونیک

تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل خدمات و فروش دستگاه کارت خوان اهمیت بسیار زیادی دارند. این صنعت بسیار رقابتی است و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی به عنوان یک روش برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی بسیار اساسی است.

ابتدا، تاثیر تبلیغات در افزایش شناخت مشتریان برای خدمات و دستگاه‌های کارت خوان بسیار مهم است. از طریق تبلیغات، می‌توانید به مشتریان پتانسیل خود اطلاعات جامعی راجع به دستگاه‌های کارت خوان، قابلیت‌ها، قیمت‌ها و خدمات مرتبط ارائه دهید و آن‌ها را به خرید محصولات شما تشویق کنید.

در ادامه، چاپ تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در دسترسی به مشتریان می‌تواند تأثیرگذار باشد. با چاپ تراکت‌ها، می‌توانید اطلاعات جزئی و مهم درباره دستگاه‌های کارت خوان و ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه خود را به مشتریان ارائه دهید، که این می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند.

در نهایت، تبلیغات و چاپ تراکت به شما کمک می‌کنند تا بازاریابی هدفمندتری داشته باشید و مشتریان هدف خود را به درستی هدایت کنید. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید نیازهای مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و به آن‌ها خدمات و محصولات موردنیاز خود را ارائه دهید، که این به افزایش رضایت مشتریان و بهبود عملکرد کسب و کار شما کمک می‌کند.

طرح تراکت خدمات دستگاه کارت خوان توسط تیم حرفه ای ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

عناصر استفاده شده در تراکت خدمات الکترونیک

طرح تراکت خدمات دستگاه کارت خوان شامل: عکس با کیفیت دستگاه کارت خوان، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت خدمات کارت خوان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت خدمات کارت خوان
  • هم نشینی مناسب رنگهای بنفش با طرح تراکت
  • استفاده از وکتور ماشین مناسب با طرح تراکت خدمات الکترونیک
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط و عکس با کیفیت دستگاه کارت خوان با شغل خدمات الکترونیک
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

دستگاه کارت خوان , دستگاه کارت خوان , فروش دستگاه کارت خوان , تراکت خدمات الکترونیک , دانلود psd تراکت شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان , کارت خوان , تراکت لایه باز شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان , تراکت شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان , شرکت خدمات الکترونیک , تراکت نمایندگی فروش دستگاه کارت خوان , دانلود تراکت شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان , طرح لایه باز تراکت شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان , خدمات الکترونیک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325