طرح تراکت مهدکودک

شناسه مطلب : 428653
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/05/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت مهد کودک و پیش دبستانی

تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان ابزارهایی اثرگذار در توسعه و رشد شغل مهدکودک اهمیت فراوانی دارند. با توجه به رقابت چشمگیر در صنعت مهدکودک و نیاز به جلب توجه و اعتماد والدین، استفاده بهینه از این ابزارها می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر رونق این شغل داشته باشد.

ابتدا، تبلیغات می‌توانند به مهدکودک کمک کنند تا شناخته‌تر شود و نام‌آوری بهتری داشته باشد. از طریق تبلیغات در رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و سایر کانال‌های ارتباطی، اطلاعات در مورد خدمات، برنامه‌های آموزشی و امکانات مهدکودک به والدین منتقل می‌شود. این تبلیغات می‌توانند اعتماد والدین به مهدکودک را افزایش داده و تصویر مثبتی از آن ایجاد کنند، که این موضوع به تعداد ثبت‌نام‌ها و در نهایت درآمد مهدکودک تأثیر می‌گذارد.

در دومین مرحله، چاپ تراکت‌ها به عنوان ابزاری کارآمد در جذب مخاطبان محلی به مهدکودک به کار می‌رود. تراکت‌ها با قرار گرفتن در مکان‌های عمومی مانند مراکز خرید، داروخانه‌ها، مراکز فرهنگی و ورزشی و... به راحتی دسترسی والدین را به اطلاعات مهدکودک فراهم می‌آورند. این ابزار جذاب می‌تواند جزئیاتی از محیط و فعالیت‌های مهدکودک را به تصویر بکشد و اطمینان از مراقبت و آموزش مناسب کودکان ارائه شده در این مهدها ایجاد کند.

در نهایت، ترکیب استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت‌ها می‌تواند به مهدکودک کمک کند تا بازار خود را توسعه داده و از رقبای خود جلوگیری کند. این روش‌ها باعث می‌شوند که مهدکودک به‌طور فعال‌تر در جذب مشتریان خود شرکت کند و نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی و تعامل با والدین داشته باشد. به این ترتیب، تاثیر مثبت تبلیغات و چاپ تراکت در توسعه و پیشرفت شغل مهدکودک غیرقابل انکار است.

 

 زمینه آبی برای تراکت مهدکودک در این طراحی، ابتدا زمینه‌ی تراکت با یک رنگ آبی ملایم انتخاب می‌شود تا حس آرامش و دلپذیری به مخاطبین منتقل شود. انتخاب رنگ آبی به دلیل ارتباط آن با آسمان و آب، محیط مهدکودک را تداعی می‌کند.

وکتور پسربچه در تراکت سپس، یک وکتور با تصویر پسربچه با لباس مهدکودکی و لبخندی دلفریب در نقطه‌ای استراتژیک در تراکت قرار می‌گیرد. این وکتور باعث ایجاد ارتباط احساسی با مخاطبین می‌شود و احساس نزدیکی به محیط مهدکودک را به آن‌ها منتقل می‌کند.

 بخش‌بندی مناسب برای اطلاعات مهم در این لایه باز، بخش‌های مختلف تراکت به‌طور استراتژیک طراحی می‌شوند تا اطلاعات مهم مانند سنین پذیرش کودکان، ساعات کاری مهدکودک، فرهنگ و ارزش‌های آموزشی و... به بهترین شکل ممکن به مخاطبان ارائه شود.

 استفاده از فونت مناسب و اندازه‌گیری‌های منطقی در این لایه باز، انتخاب فونت مناسب برای متن‌ها مهم است. فونت‌های با نشانه‌گذاری خواناتر و دل‌نشین، تاثیر بیشتری در جذب توجه مخاطبان دارند. همچنین، اندازه‌گیری‌های منطقی برای متن‌ها و عناصر گرافیکی، اطمینان ایجاد می‌کند که اطلاعات به درستی درک می‌شود.

ترتیب منطقی و توازن در طراحی در این لایه باز، توجه به ترتیب منطقی متن و عناصر گرافیکی به واضحی به‌چشم می‌آید. استفاده از فضای مناسب بین عناصر و توازن در تراکم آن‌ها، از خوانایی بهتر تراکت و ترجمه‌ی دقیق‌تر اطلاعات به مخاطبان بهره‌برداری می‌کند.

در نتیجه، این لایه باز تراکت با زمینه آبی و وکتور پسربچه با ترکیبی از عناصر طراحی، انتقال دقیق و جذابی از محیط دلپذیر مهدکودک به مخاطبان را تضمین می‌کند.

طرح تراکت لایه باز مهدکودک و پیش دبستانی جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از مشاغل توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در تراکت مهد کودک

طرح تراکت مهدکودک پیش دبستانی شامل:وکتور پسر بچه ، وکتور مرتبط با شغل مهد کودک،  وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت مهد کودک , تراکت مهدکودک , تراکت پیش دبستانی , نقاشی , طرح مهد کودک 

مشخصات فنی تراکت لایه بازمهد کودک و پیش دبستانی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت مهد کودک و پیش دبستانی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی در طرح تراکت
  • استفاده از وکتورکودک در طرح تراکت مهد کودک و پیش دبستانی می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل و شیپ های زیبا
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

 


تراکت مهد کودک , تراکت مهدکودک , طرح تراکت مهد کودک و پیش دبستانی , تراکت لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی , تراکت لایه باز مهد کودک , تراکت پیش دبستانی , طرح تراکت مهد کودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325