طرح تراکت منوی فست فود و ساندویچی

شناسه مطلب : 437200
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :82 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/09/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت منو فست فودی

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت فست فود اهمیت زیادی دارند و می‌توانند تأثیر بسزایی در توسعه و موفقیت یک کسب و کار فست فود داشته باشند. این ابزارها به ویژه در ترویج و افزایش شناخت مشتریان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. تبلیغات در وسایل اجتماعی، رادیو، تلویزیون و اینترنت می‌توانند برند فست فود را به گسترش بخشند و تعامل بیشتری با مخاطبان فراهم کنند.

چاپ تراکت نیز یک راه اقتصادی و موثر برای تبلیغات محلی است. تراکت‌ها به راحتی قابل توزیع در محل‌های مختلف شهری مانند خیابان‌ها، مغازه‌ها و مکان‌های عمومی هستند. این تراکت‌ها می‌توانند منو، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه را به مشتریان اطلاع‌رسانی کرده و آن‌ها را به خرید از فست فود مورد نظر ترغیب کنند.

علاوه بر این، تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در جذب مشتریان جدید نیز حائز اهمیت است. اگر یک فست فود به خوبی تبلیغات خود را به صورت جذاب و جلب‌کننده طراحی کند، احتمالاً مشتریان جدید را به خود جلب کرده و تعداد سفارشات خود را افزایش خواهد داد. به طور کلی، استفاده هوشمندانه از تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به رشد و توسعه پایدار یک واحد فست فود کمک کند و رقابت را بهبود بخشد.


تراکت منوی فست فود با زمینه مشکی و عکس همبرگر یک ابزار تبلیغاتی جذاب و جلب‌کننده می‌باشد که می‌تواند توجه مشتریان را به سمت رستوران شما جلب کند. در این طرح، زمینه مشکی به عنوان پس زمینه اصلی انتخاب شده است، که احساس شیکی و مدرنی به تراکت می‌بخشد و همزمان بر زیبایی عکس همبرگر تأثیر گذاشته و اشتهای مشتریان را برانگیخته می‌کند.

در این تراکت، عکس همبرگر با کیفیت بالا و رنگ‌های جذاب به چشم می‌خورد و مشتریان را به سمت منوی شما جلب می‌کند. استفاده از تصاویر با کیفیت در تراکت می‌تواند ارتباط بصری بیشتری بین مشتریان و غذاهای شما ایجاد کند.

در لایه باز این تراکت، قابلیت اصلاح منو، قیمت‌ها، ویژگی‌های غذاها و تصاویر به سادگی وجود دارد. این امکان به شما این امکان را می‌دهد که با تغییرات در فصل‌ها یا افزودن غذاهای جدید، تراکت خود را به‌روز کنید.

همچنین، اضافه کردن پنج پاراگراف توضیحات کوتاه درباره تاریخچه رستوران، متدهای پخت منحصر به فرد یا تاکید بر استفاده از مواد تازه و کیفیت در غذاها می‌تواند به توجیه و جلب اطمینان مشتریان کمک کند.

در نهایت، استفاده از لایه باز در طراحی تراکت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بازخورد مشتریان را دریافت کنید و تراکت خود را به‌روز نگه دارید تا همیشه جلب توجه مشتریان جدید و قدیمی باشید.

طرح تراکت منو فست فود جهت استفاده  این دسته از رستوران ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت منو فست فود و ساندویچی

طرح تراکت فست فود شامل: عکس با کیفیت همبرگر ،لیست غذاها و قسمت ، تصویر مرتبط با طرح فست فود، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز منو فست فود

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               82 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت منو فست فود
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت  همبرگر
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت خانه برگر فست فود
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


تراکت منو ساندویچی , فست فود , تراکت فست فود , تراکت لایه باز فست فود , تراکت فست فود , منو , منو ساندویچی , فست فود , منو فست فود , منو فست فودی , طرح تراکت منو فست فود , طرح تراکت فست فود , طرح تراکت منو , تراکت منو فست فودی , تراکت منو فست فود , فست فود , طرح تراکت فست فود , طرح تراکت فست فود , طرح تراکت منو ساندویجی , تراکت فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325