طرح تراکت منوی فست فودی و ساندویچی

شناسه مطلب : 417078
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :26 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شکیلا کاملیان
طراح : شکیلا کاملیان

طرح تراکت منو فست فودی

تبلیغات و چاپ تراکت‌ها بر روی شغل منوی فست فود تاثیر بسزایی دارد. در این رستوران‌ها، تنوع غذایی و جذابیت پذیرایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با چاپ تراکت‌های تبلیغاتی با طراحی زیبا و خوانا و با درج تصاویر محصولات، این رستوران‌ها می‌توانند برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی اقدام کنند.

تراکت‌های تبلیغاتی می‌توانند اطلاعات مهمی را درباره غذاهای موجود، قیمت‌ها، پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها و مزایایی که می‌توان از این رستوران به دست آورد، به مشتریان ارائه کنند. این اطلاعات، مشتریان را به داشتن تجربه بهتری از خوردن در رستوران ترغیب می‌کند.

همچنین، تراکت‌های تبلیغاتی می‌توانند به عنوان ابزار تحریک‌کننده برای تولید فروش این رستوران‌ها عمل کنند. با ارائه تخفیف‌های ویژه در تراکت‌ها، مشتریان جدید جذب می‌شوند و مشتریان قدیمی نیز ترغیب می‌شوند که به میزان بیشتری خرید کنند.

با این حال، برای داشتن تاثیر بیشتر تراکت‌های تبلیغاتی در شغل منوی فست فود، باید به طراحی مناسب، متن خوانا و ترغیب‌آمیز و انتخاب مکان‌های مناسب برای توزیع آن‌ها توجه کرد. بهبود کیفیت تراکت‌های تبلیغاتی می‌تواند به بهبود فروش‌های رستوران‌های فست فود کمک کند.

تراکت ها یا بروشورها در فست فودها یکی از روش های معمول برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی است. طراحی تراکت منوی فست فود با زمینه مشکی و عکس با کیفیت پیتزا می‌تواند به طرحی جذاب و مؤثر برای افزایش فروش منو و جذب مشتریان جدید تبدیل شود. در زیر تأثیر این تراکت بر فروش و چگونگی تأثیر آن بررسی شده است:

  1. جذب مشتریان جدید: تراکت های با طراحی جذاب و متناسب با فست فودهای موجود، می توانند جذب مشتریان جدیدی که به دنبال محصولات جدید هستند، شود. عکس با کیفیت پیتزا در تراکت، نشان دهنده کیفیت و خوشمزگی غذاهای ارائه شده در فست فود است که باعث جذب مشتریان جدید خواهد شد.

  2. حفظ مشتریان قدیمی: تراکت منوی فست فود با طراحی مناسب، می تواند مشتریان قدیمی را نیز حفظ کند. با نمایش انواع غذاها و خدمات جدید در تراکت، مشتریان قدیمی می‌توانند با نوآوری های جدید فست فود آشنا شوند و به روز باشند.

  3. افزایش فروش: طراحی تراکت منوی فست فود با زمینه مشکی و عکس با کیفیت پیتزا می‌تواند به افزایش فروش منو کمک کند. با چاپ تراکت ها و توزیع آنها در نقاط مختلف شهر، مشتریان می‌توانند با بهتر شناختن منوی فست فود و انواع غذاهای ارائه شده، بیشتر خریداری کنند.

 

طرح تراکت منو فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از فروشگاه ها توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت منو فست فود و ساندویچی

طرح تراکت فست فود شامل: عکس با کیفیت پیتزا  ،لیست غذاها و قسمت ، تصویر مرتبط با طرح فست فود، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز منو فست فود

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               26 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت منو فست فود
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت  پیتزا
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت خانه برگر فست فود
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


تراکت فست فود , طرح تراکت منو فست فود , منو , طرح تراکت منو ساندویجی , منو فست فود , طرح تراکت منو , تراکت لایه باز فست فود , فست فود , تراکت منو فست فود , منو فست فودی , تراکت فست فود , تراکت فست فود , فست فود , تراکت منو ساندویچی , طرح تراکت فست فود , تراکت منو فست فودی , طرح تراکت فست فود , طرح تراکت فست فود , منو ساندویچی , فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325