طرح تراکت ماشین آلات صنعتی

شناسه مطلب : 427441
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/05/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح تراکت ماشین آلات صنعتی

تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند تأثیر بسیار موثری در فروش ماشین‌آلات شهرسازی و راه‌سازی سه داشته باشند. 

۱. افزایش آگاهی و شناخت محصول: تبلیغات و چاپ تراکت‌ها به کمک ارائه اطلاعات جامع و جذاب در مورد ماشین‌آلات شهرسازی و راه‌سازی، می‌توانند آگاهی مشتریان را به‌طور قابل توجهی افزایش دهند. با ارائه مشخصات فنی، قابلیت‌ها و مزایا، نقاط قوت و محدودیت‌های محصول و مقایسه با رقبا، مشتریان بهترین انتخاب را خواهند داشت و احتمال انجام خرید افزایش خواهد یافت.

۲. ایجاد تاثیر ذهنی (برندسازی): با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت‌های طراحی شده با دقت، برند ماشین‌آلات شما می‌تواند به‌طور مثبت در ذهن مخاطبان حک شود. این تراکت‌ها می‌توانند با نمایش لوگو و شعارهای منحصر به فرد، ارزش‌ها و مزیت‌های محصول و ارتباط با مشتریان پیشین، اعتماد مخاطبان را به نمایش بگذارند و موجب افزایش تمایل به خرید از شما شوند.

۳. جذب مشتریان جدید و افزایش فروش: تراکت‌های تبلیغاتی که به‌طور استراتژیک در محل‌های عمومی و مراکز بازرگانی توزیع می‌شوند، می‌توانند مخاطبان جدید را به سمت کسب‌وکار شما جلب کنند. با ارائه پیشنهادهای ویژه، تخفیف‌ها و برنامه‌های تحویل سریع، مشتریان بیشتری به‌طور مستقیم به شما رجوع می‌کنند و در نتیجه فروش ماشین‌آلات شما نیز افزایش می‌یابد.

به طور خلاصه، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها ابزاری قوی برای ارتقاء شغل فروش ماشین‌آلات شهرسازی و راه‌سازی هستند. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید به بهبود آگاهی مشتریان، ایجاد تاثیر ذهنی، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش خود بپردازید و در نتیجه به رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان کمک کنید.

طرح لایه باز تراکت فروش ماشین آلات صنعتی با زمینه مشکی و سفید و وکتور ماشین صنعتی می‌تواند به عنوان یک ابزار کارآمد برای تبلیغ و ترویج محصولات ماشین‌آلات صنعتی شرکت‌ها و برندهای مختلف استفاده شود. این تراکت‌ها معمولاً برای جذب مخاطبان هدف به تصویر محصولات با کیفیت و منحصر به فرد کمک می‌کنند. 

  1. زمینه مشکی و سفید: انتخاب زمینه مشکی و سفید در طراحی تراکت فروش ماشین‌آلات صنعتی تأثیر گذار و جذابیت بالایی به طرح اضافه می‌کند. رنگ مشکی به‌عنوان نماد قدرت، اعتماد به‌نفس و انطباق با صنعت، به طرح ابعاد جدیدی از ارزش و حرفه‌ایت اضافه می‌کند. از طرف دیگر، رنگ سفید که نماد تمیزی و زیبایی است، باعث ابراز وضوح و کارآیی محصولات ماشین‌آلات صنعتی شما می‌شود.

  2. وکتور ماشین صنعتی: استفاده از وکتور ماشین‌های صنعتی به عنوان عناصر طراحی، از طراحی مدرن و حرفه‌ای استفاده می‌کند. این انتخاب به مخاطبان انطباق می‌دهد که شما در جلوه محصولاتتان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا هستید. وکتورها به‌عنوان فایل‌های قابل مقیاس‌پذیر، امکان چاپ در اندازه‌ها و رزولوشن‌های مختلف را فراهم می‌کنند و از کیفیت تصاویر هنگام چاپ حفظ می‌کنند.

  3. محتوای تراکت: در پنج پاراگراف یک تراکت، معمولاً بهتر است محتوا را به صورت خلاصه و موثر ارائه دهید. در اولین پاراگراف، معرفی شرکت و برند می‌تواند صورت بگیرد. در پاراگراف‌های بعدی، ویژگی‌ها، مزایا، و کاربردهای مختلف محصولات ماشین‌آلات صنعتی را به تصویر بکشید. همچنین، می‌توانید در یک پاراگراف آخر به تخفیفات، پیشنهادهای ویژه یا راه‌های ارتباطی با مشتریان اشاره کنید.

  4. تصاویر محصولات: انتخاب تصاویر با کیفیت و واضح از ماشین‌آلات صنعتی، به مخاطبان کمک می‌کند تا بهتر بتوانند محصولات شما را درک کنند. از تصاویر با زوایای مختلف، نمایش اجزای کلیدی و کاربردهای مختلف ماشین‌آلات استفاده کنید. تصاویر باید حرفه‌ای و جذاب باشند تا مخاطبان را به توجه و تحلیل محصولات شما ترغیب کنند.

  5. اطلاعات تماس: در پایان تراکت، اطلاعات تماس شرکت به صورت جلی و مشخص آمده باشد. شامل آدرس، شماره تلفن، ایمیل و وب‌سایت شرکت است. این اطلاعات به مخاطبان امکان ارتباط سریع با شما را می‌دهد و می‌تواند به عنوان درگاهی برای بهبود ارتباطات با مشتریانتان عمل کند.

به طور کلی، طراحی تراکت‌های فروش ماشین‌آلات صنعتی با زمینه مشکی و سفید و استفاده از وکتورهای ماشین‌های صنعتی، با محتوای مختصر و تصاویر جذاب، می‌تواند به شما کمک کند تا محصولاتتان را به مخاطبان هدف معرفی و معتبر کنید و در نتیجه فروش و موفقیت شرکتتان را افزایش دهد.

طرح تراکت لایه باز ماشین های راه سازی، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این دسته از مشاغل طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت ماشین آلات صنعتی

طرح تراکت ماشین های راه سازی شامل:  وکتور بلدوزر ،عکس مناسب ،  وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت  ماشین های راه سازی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، مشکی

سایز:                                7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت ماشین های راه سازی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و مشکی با طرح بنر
  • استفاده از وکتور بلدوزر که مناسب طرح تراکت ماشین های راه سازی می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل ماشین های راه سازی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت

طرح تراکت ماشین آلات راه سازی , تراکت ریسو ماشین آلات راه سازی , طرح تراکت ریسو ماشین های صنعتی , ماشین های راه سازی , طرح لایه باز فروش ماشین آلات راه سازی , طرح تراکت ماشین های راه سازی , تراکت ریسو , تراکت ریسو ماشین های صنعتی , تراکت ریسو ماشین های راه سازی , تراکت فروش ماشن آلات سنگین , فروش ماشین آلات سنگین , ماشین آلات راه سازی , دانلود تراکت جرثقیل , تراکت ماشین های راه سازی , طرح لایه باز تراکت ماشین های راه سازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325