طرح تراکت فروشگاه کالای خواب

شناسه مطلب : 434703
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :27 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

تراکت کالای خواب

تبلیغات و استفاده از چاپ تراکت به‌عنوان ابزاری بسیار مؤثر در صنعت فروش کالاهای خواب به حساب می‌آیند. این روش‌ها می‌توانند تأثیر فراوانی بر فروش و شناخت برند‌ها در این صنعت داشته باشند.

اولاً، استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات چاپی می‌تواند به شما کمک کند تا ویژگی‌ها و مزایای محصولات خواب را به مخاطبان نشان دهید. این می‌تواند شامل انواع تختخواب، ملحفه، وسایل راحتی و دیگر لوازم خواب باشد. نشان دادن نمونه‌ها و مزایا با استفاده از تصاویر و اطلاعات کلیدی در تراکت‌ها، اطمینان از انتخاب درست محصول برای مخاطبان را القا می‌کند.

ثانیاً، این تراکت‌ها می‌توانند به جذب مشتریان جدید کمک کنند. با توزیع تراکت‌ها در نقاط فروش، نمایشگاه‌ها یا حتی ارسال آن‌ها به مشتریان پیشین، می‌توانید مخاطبان جدیدی را به محصولاتتان جذب کرده و آن‌ها را به خرید تشویق کنید.

سوماً، این تبلیغات می‌توانند باعث ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان فعلی شما شوند. ارسال تراکت‌ها حاوی اطلاعات مفید، تخفیفات و پیشنهادات ویژه می‌تواند مشتریان قدیمی را جذب کرده و ایشان را به خرید مجدد و استفاده دائمی از محصولات شما تشویق کند.

بنابراین، استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به کسب و کار فروش کالاهای خواب کمک کند تا بیشتر به مخاطبان خود نزدیک شود، مشتریان جدیدی جذب کند و روابط با مشتریان فعلی را تقویت کند.

راه‌اندازی یک تراکت با زمینه خاکستری و عکس تخت خواب می‌تواند به عنوان یک استراتژی مؤثر برای جذب توجه مخاطبان و ترویج کالاهای خواب محسوب شود. زمینه خاکستری به عنوان یک پس‌زمینه مینیمال و حرفه‌ای همراه با تصویر تخت خواب می‌تواند جذابیت و اعتماد را به مخاطبان منتقل کند.

  1. رنگ زمینه خاکستری: انتخاب زمینه خاکستری به عنوان پس‌زمینه تراکت، احساس حسن سلیقه و شیک‌بودن را به مخاطبان القا می‌کند. این رنگ معمولاً با حالت آرامش، اعتماد و محتوای خواب مرتبط است و می‌تواند ارتباطات مثبتی را با کالاهای خواب شما ایجاد کند.

  2. تصویر تخت خواب: قرار دادن تصویر یک تخت خواب در تراکت، علاوه بر ارتباط مستقیم با محصول اصلی، حس خوشایندی و راحتی خواب را به مخاطبان منتقل می‌کند. این تصویر می‌تواند نمایانگر کیفیت و راحتی محصولات خواب باشد.

  3. طراحی لایه باز: استفاده از فایل لایه باز در طراحی تراکت، به مخاطبان این امکان را می‌دهد که محتوا، متن، یا تصاویر موجود در طرح را ویرایش کنند. این امر برای افرادی که ممکن است به تغییرات کوچک یا تنظیمات خاص نیاز داشته باشند، بسیار مفید است.

  4. پیام و محتوا: متن و پیام‌های مرتبط با مزایا و ویژگی‌های محصولات خواب باید به طور واضح و جذاب در تراکت قرار گیرد. این اطلاعات می‌توانند شامل نکاتی در مورد کیفیت محصول، جزئیات فنی، ویژگی‌های منحصر به فرد و همچنین پیشنهادات ویژه برای مشتریان باشد.

  5. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا: هر تصویری که بر روی تراکت قرار می‌گیرد، باید با کیفیت بالا و واضح باشد. استفاده از تصاویر با رزولوشن بالا و جزئیات واضح، اطمینان از جلب توجه مخاطبان و ارائه بهترین محصولات خواب را فراهم می‌کند.

بطور کلی، طراحی یک تراکت با زمینه خاکستری و تصویر تخت خواب می‌تواند برای جذب مشتریان و ارتقاء شناخت برند کالاهای خواب شما، به‌عنوان یک ابزار با ارزش مورد استفاده قرار گیرد.

طرح تراکت لایه باز کالای خواب، توسط تیم مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه کالای خواب

طرح تراکت کالای خواب شامل:  عکس باکیفیت تخت خواب، عکس باکیفیت تشک و بالش ، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز فروشگاه کالای خواب

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               27 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه کالای خواب
  • هم نشینی مناسب رنگ های خاکستری در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت تخت خواب که مناسب طرح تراکت فروشگاه کالای خواب می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل کالای خواب می باشد.

بالشت , طرح تراکت فروشگاه کالای خواب , رو بالشی , فروشگاه کالای خواب , طرح تراکت فروشگاه کالای خواب , تصویر کالای خواب , فروشگاه کالای خواب . , کالای خواب , تراکت لایه باز کالای خواب , فروشگاه کالای خواب , دانلود psd تراکت کالای خواب , تراکت فروشگاه روتختی و رو بالشی , کالای خواب , طرح لایه باز , لحاف دوزی , لحاف و تشک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325