طرح تراکت فروشگاه محصولات چرمی

شناسه مطلب : 434390
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح تراکت  فروشگاه محصولات چرمی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه محصولات چرمی نقش مهمی دارند. این دو عنصر می‌توانند به شکل بسیار قابل توجهی به افزایش فروش و شناخت مشتریان کمک کنند. تبلیغات می‌توانند به بهبود شناخت برند و فروشگاه شما بین مشتریان کمک کنند. ایجاد یک حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون، رادیو یا حتی تبلیغات آنلاین می‌تواند به جلب توجه مخاطبان و جلب مشتریان جدید کمک کند.

همچنین، چاپ تراکت‌ها یک ابزار موثر برای اطلاع‌رسانی به مشتریان محلی هستند. این تراکت‌ها می‌توانند حاوی اطلاعات در مورد تخفیفات، تصاویر محصولات، آدرس فروشگاه و اطلاعات تماس باشند. با توزیع تراکت‌ها در نقاط مختلف شهر یا منطقه، می‌توانید به طور مستقیم به مشتریان محلی خود دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را به فروشگاه خود جذب کنید.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها به فروشگاه محصولات چرمی کمک می‌کنند تا برند و محصولات خود را به مشتریان نشان دهند، توجه آن‌ها را جلب کنند و به افزایش فروش و مشتریان جدید منجر شوند. این ابزارها می‌توانند به شکل موثری در رشد و موفقیت فروشگاه چرمی شما کمک کنند.

در طراحی تراکت با زمینه قهوه‌ای و عکس کیف چرم برای فروشگاه محصولات چرمی، اهمیت انتخاب مواد و ترتیب محتوا وجود دارد. 

  1. انتخاب رنگ زمینه: از رنگ قهوه‌ای در زمینه تراکت استفاده کنید. این رنگ بهترین انطباق را با محصولات چرمی دارد و تصاویر کیف چرم را به خوبی ابراز می‌کند.

  2. تصویر کیف چرم با کیفیت بالا: از تصویر با کیفیت بالایی از یک کیف چرم استفاده کنید. این تصویر باید واضح و جذاب باشد و جزئیات طراحی کیف را نشان دهد.

  3. ترتیب محتوا: محتوای تراکت را به ترتیب منطقی قرار دهید. اطلاعات مهم از جمله نام فروشگاه، آدرس، شماره تماس و وب‌سایت باید در قسمت بالای تراکت قرار گیرند.

  4. توضیحات محصولات: در قسمت پایین تراکت، توضیحات مختصری از محصولات چرمی ارائه دهید. این توضیحات می‌توانند به مزایای و ویژگی‌های محصولات اشاره کنند.

  5. فراخوان به عمل: تراکت باید مشتریان را به اقدام واکنش دعوت کند. از عباراتی مانند "ما را ببینید"، "تخفیف‌ها را از دست ندهید" یا "تماس بگیرید و سفارش دهید" استفاده کنید تا مخاطبان تراکت به اقدام واکنش نشان دهند.

توجه به این نکات به شما کمک خواهد کرد تا یک تراکت مؤثر برای فروشگاه محصولات چرمی خود طراحی کنید. همچنین، از چاپ با کیفیت و بازاریابی مناسب برای توزیع تراکت به مخاطبان مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

طرح تراکت لایه باز فروشگاه محصولات چرمی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز فروشگاه محصولات چرمی

طرح تراکت کیف و کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت محصولات چرمی ، تصویر دوربری شده کیف و کفش چرمی ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه محصولات چرمی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای

سایز:                                9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز فروشگاه محصولات چرمی
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کیف و کفش در طرح تراکت فروشگاه محصولات چرمی

گالری کفش , فروشگاه محصولات چرمی , کفش فروشی , فروشگاه کفش , تراکت فروشگاه کفش , طرح تراکت گالری چرم , طرح تراکت چرم فروشی , کفش چرم , تراکت لایه باز گالری کیف و کفش , تراکت گالری محصولات چرمی , کیف فروشی , طرح لایه باز , تراکت گالری چرم , تراکت کفش فروشی , تراکت فروشگاه محصولات چرمی , طرح تراکت کیف فروشی , گالری چرم , محصولات چرمی , تراکت لایه باز کیف فروشی , کفش , گالری محصولات چرمی , تراکت رنگی کیف فروشی , فروشگاه کیف و کفش چرم , تراکت چرم فروشی , طرح تراکت فروشگاه محصولات چرمی , تراکت گالری کیف و کفش , تراکت لایه باز کفش فروشی , کالری کیف و کفش , کیف چرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325