طرح تراکت فروشگاه مبل و سرویس چوب

شناسه مطلب : 435239
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :25 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت مبل فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت‌ها در صنعت مبل فروشی می‌تواند تأثیر فراوانی بر رشد و توسعه این کسب و کار داشته باشد. این روش تبلیغاتی، با ارائه اطلاعات مهم و جذاب به مشتریان، می‌تواند بر جلب توجه و ایجاد تأثیر عمیقی بر روی تصمیم خرید آن‌ها داشته باشد. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توان به مخاطبان اطلاعات کاملی از جمله جزئیات محصولات، تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، ویژگی‌های محصولات و خدمات ارائه شده در فروشگاه منتقل کرد.

تراکت‌ها به عنوان یکی از وسایل موثر تبلیغاتی می‌توانند به ایجاد شناخت برند کمک کنند. این وسیله تبلیغاتی قادر است به مخاطبان اطلاعات دقیقی از نام برند، لوگو و محصولات فروشگاه ارائه دهد. با ارائه طراحی منحصر به فرد و جذاب و همچنین انتقال پیام‌های موثر، می‌توان تشویق مشتریان را به خرید افزایش داد.

علاوه بر این، تراکت‌ها به عنوان یک وسیله ارتباطی مستقیم، قادرند به مخاطبان اطلاعات دقیق و جامع در محیطی کوتاه و قابل دسترس ارائه دهند. این امر می‌تواند مشتریان را به فروشگاه جذب کرده و آنان را به خرید ترغیب نماید. همچنین، تراکت‌ها می‌توانند به دلیل هزینه کم تولید و چاپ، به‌عنوان یک ابزار اقتصادی و موثر تبلیغاتی برای صاحبان فروشگاه مبلمان عمل کنند.

با این اطلاعات، می‌توان گفت که استفاده از تراکت‌ها در صنعت مبل فروشی می‌تواند به افزایش شناخت برند، جلب توجه مشتریان و افزایش فروش منجر شود. این روش تبلیغاتی به عنوان یک ابزار قدرتمند می‌تواند ارتباط موثرتری را بین فروشنده و مشتری ایجاد کرده و اثرگذاری بیشتری بر روی تصمیمات خرید مشتریان داشته باشد.

طراحی لایه باز برای تراکت مبل فروشی با زمینه سفید و عکس مبلمان می‌تواند به صورت چشمگیری اطلاعاتی جذاب و مؤثر را به مشتریان منتقل کند. زمینه سفید برای تراکت یک پس‌زمینه ساده و نیمه شفاف ارائه می‌دهد که به عکس‌ها و محتوای متنی اجازه می‌دهد تا بصری‌تر و آشکارتر نمایش داده شوند.

استفاده از عکس مبلمان به‌عنوان عنصر اصلی تراکت، می‌تواند ارتباط بین مشتری و محصول را تقویت کند. انتخاب عکس‌های باکیفیت و جذاب از مبلمان، از جمله صندلی‌ها، کاناپه‌ها و سایر محصولات، به مخاطبان کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را در خرید مبلمان بگیرند.

طراحی لایه باز تراکت امکان تنوع بالا و ویرایش آسان را برای طراحان فراهم می‌کند. از طریق استفاده از الگوها، رنگ‌ها و ترکیبات مختلف، می‌توان طرح‌های متنوعی برای تراکت ایجاد کرد و این تراکت‌ها را به سلیقه و نیاز مخاطبان سفارشی کرد.

این لایه باز به طراحان اجازه می‌دهد تا با ویرایش آسان متن و اطلاعات تماس، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را به راحتی درج کنند. همچنین، امکان تغییر در رنگ‌بندی و سبک طراحی به معنای یک تراکت منحصر به فرد و جذاب برای مخاطبان است.

با این ویژگی‌های لایه باز، می‌توان تراکت‌های مبلمان را به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند تبدیل کرد که توانایی جلب توجه مشتریان را داشته و اطلاعات دقیق و جذابی از محصولات ارائه می‌دهد.

طرح تراکت لایه باز مبلمان، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت گالری مبل و سرویس چوب

طرح تراکت مبل فروشی شامل: عکس با کیفیت مبل ، تصویر دوربری شده مبل ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

طرح تراکت مبلمان، تراکت لایه باز مبل فروشی، تراکت مبلمان، عکس با کیفیت مبل، تصویر دوربری شده صندلی ، وکتور ،  لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه مبل و سرویس چوب

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               25 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز مبل فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از  عکس باکیفیت مبل در طرح تراکت مبل فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

تراکت مبل فروشی , طرح لایه باز تراکت مبلمان , طرح تراکت رنگی مبل فروشی , تراکت فروشگاه مبلمان , تراکت مبل فروشی و سرویس چوب , مبلمان , نمایشگاه مبل , تراکت فروشگاه مبل , طرح لایه باز تراکت مبل فروشی , تراکت نمایشگاه مبل , طرح تراکت مبل فروشی , تراکت مبلمان , تراکت نمایشگاه مبلمان , گالری مبل , طرح تراکت فروشگاه مبل و سرویس چوب , مبل , طرح لایه باز تراکت رنگی مبل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325