طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی و سمساری

شناسه مطلب : 451756
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :49 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/07/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی و سمساری

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه لوازم خانگی تأثیر بسزایی در جذب مشتری و افزایش فروش دارند. تراکت‌ها می‌توانند به‌عنوان ابزاری مؤثر برای معرفی محصولات و خدمات مختلف مانند یخچال، ماشین لباسشویی، و لوازم خانگی کوچک عمل کنند. با ارائه اطلاعاتی درباره تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه یا ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات، تراکت‌ها می‌توانند مشتریان را ترغیب به بازدید از فروشگاه و خرید کنند.

چاپ تراکت به فروشگاه‌های لوازم خانگی این امکان را می‌دهد که هویت برند خود را تقویت کنند. طراحی جذاب و حرفه‌ای تراکت‌ها با تصاویری از محصولات باکیفیت، می‌تواند حس اعتماد و حرفه‌ای بودن را در مشتریان ایجاد کند. همچنین، توزیع تراکت‌ها در مناطق پر رفت‌وآمد، مانند مجتمع‌های تجاری یا نزدیک به مراکز مسکونی، می‌تواند به افزایش دیده‌شدن برند و جذب مشتریان جدید کمک کند.

در نهایت، ترکیب تبلیغات با تراکت‌های خلاقانه می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان منجر شود. با ارائه اطلاعات مفید و جذاب، فروشگاه‌ها می‌توانند ارتباطی نزدیک و مثبت با مشتریان برقرار کنند و آن‌ها را به خرید مجدد تشویق کنند. این رویکرد نه‌تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به ایجاد یک شبکه ارتباطی گسترده و افزایش سهم بازار نیز منجر شود.

 تیم ایران طرح طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی برقی

طرح تراکت لوازم خانگی شامل:

عکس با کیفیت لوازم خانگی برقی، وکتور مرتبط با طرح لوازم خانگی، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی برقی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سفید

سایز:                               49 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت لایه باز لوازم خانگی
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز و سفیذ با طرح تراکت 
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لوازم برقی در طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت فروشگاه لوازم خانگی
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های کاربردی و باکیفیت

طرح لایه باز تراکت سمساری , تراکت فروشگاه لوازم خانگی , تراکت فروشگاه لوازم خانگی , تراکت گالری لوازم خانگی , طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی , طرح تراکت لایه باز فروشگاه لوازم خانگی , طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی , تراکت لایه باز فروشگاه لوازم خانگی , فروشگاه لوازم خانگی , تراکت سمساری , تراکت فروشگاه لوازم خانگی , طرح تراکت سمساری , تراکت لوازم خانگی , لوازم خانگی , تراکت لایه باز , سمساری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325