طرح تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه

شناسه مطلب : 441853
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/12/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه لوازم کادویی تأثیرات مهمی دارند که می‌تواند به رشد و موفقیت این نوع کسب و کار کمک کند. اولین تأثیر آنها افزایش آگاهی مشتریان درباره محصولات و خدمات ارائه شده است. با انتشار تراکت‌ها و تبلیغات مختلف، مشتریان به راحتی با محصولات موجود در فروشگاه آشنا می‌شوند و احتمال خرید آنها افزایش می‌یابد.

ثانیاً، تأثیر تبلیغات و تراکت‌ها در ایجاد تصویر مثبتی از برند فروشگاه است. اگر تراکت‌ها و تبلیغات با طراحی زیبا و متناسب با محصولات باشند، مشتریان به راحتی جذب می‌شوند و تصویری مثبت از برند در ذهن آنها شکل می‌گیرد.

سومین تأثیر این است که تبلیغات و تراکت‌ها می‌توانند به ترویج و فروش محصولات جدید کمک کنند. با معرفی محصولات جدید یا پیشنهاد ویژه‌هایی در تراکت‌ها، مشتریان ترغیب به تجربه محصولات جدید می‌شوند و این می‌تواند به افزایش فروش و ارتقاء شغل فروشگاه لوازم کادویی کمک کند.

طراحی لایه باز تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه با زمینه خاکستری و عکس ظروف آشپزخانه می‌تواند به شیوه‌ای موثر برای جلب توجه مشتریان و افزایش فروش محصولات باشد. 

  1. جذابیت ظاهری: زمینه خاکستری به‌طور ظاهری جذابیت و شیکی را برای تراکت ایجاد می‌کند. رنگ خاکستری به‌طور معمول با محیط آشپزخانه هماهنگی دارد و احساسی از سادگی و الگویی منظم به مشتریان القا می‌کند.

  2. تمرکز بر محصولات: استفاده از عکس ظروف آشپزخانه در تراکت، توجه مشتریان را به محصولات مورد نظر معطوف می‌کند. این عکس‌ها می‌توانند محصولات را به‌طور واضح و مشخص نشان دهند و تشویق کننده برای کسب اطلاعات بیشتر باشند.

  3. اعتبار برند: طراحی زیبا و شیک تراکت با زمینه خاکستری می‌تواند به اعتبار برند فروشگاه کمک کند. این رنگ معمولاً با انطباق و سلیقه‌ای مدرن و حرفه‌ای همراه است که می‌تواند تصویر برند را تقویت کند.

  4. احساس اطمینان و استقامت: رنگ خاکستری به مشتریان احساس استقامت و اطمینان می‌دهد. این رنگ اغلب با پایداری و قابلیت اطمینان مرتبط است و می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان به برند کمک کند.

  5. نمایش متناسب با محتوا: طراحی لایه باز اجازه می‌دهد که محتوای تراکت با استفاده از قالب‌های مختلفی نمایش داده شود. این امکان به ما می‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به شیوه‌ای منظم و زیبا ارائه دهیم و به ارتقاء تأثیر تبلیغاتی کمک کنیم.

طرح تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه

طرح تراکت لوازم آشپزخانه شامل: تصویر با کیفیت لوازم آشپزخانه ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه
  • هم نشینی مناسب رنگ خاکستری با طرح تراکت لوازم آشپزخانه
  • استفاده از عکس باکیفیت لوازم آشپزخانه
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک 

طرح تراکت لایه باز لوازم کادویی , تراکت فروشگاه ظروف چینی و کادویی , تراکت فروشگاه لوازم کادویی , طرح تراکت لوازم کادویی , تراکت هدیه سرا , دانلود psd تراکت هدیه سرا , طرح تراکت لایه باز کادو سرا , تراکت فروشگاه لوازم تزیینی , لوازم کادویی , لوازم کادویی , تراکت لایه باز هدیه سرا , لوازم تزیینی , تراکت لایه باز لوازم کادویی , ظروف چینی , فروشگاه ظروف چینی و کادویی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325