طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

شناسه مطلب : 416458
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :96 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح تراکت لوازم آرایشی بهداشتی

تبلیغات و چاپ تراکت از جمله راه‌هایی هستند که به کسب و کار لوازم آرایشی کمک می‌کنند تا محصولات خود را به مخاطبین نشان دهند و در نتیجه به فروش بیشتری دست یابند. با چاپ تراکت‌های با کیفیت و طراحی جذاب، توانسته‌اند مشتریان جدید را به سمت کسب و کار خود جذب کنند و همچنین رابطه خود را با مشتریان فعلی بهبود بخشند.

یکی از تأثیرات بزرگ تراکت‌ها در کسب و کار لوازم آرایشی، جذب مشتریان جدید است. با چاپ تراکت‌هایی که با طراحی زیبا و جذاب همراه هستند و ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در مورد محصولات، مشتریانی که احتمال خرید این محصولات را دارند را به سمت کسب و کار جذب می‌کنند.

همچنین، تراکت‌ها می‌توانند به مشتریان فعلی کمک کنند تا از محصولات و خدمات جدید و یا تخفیف‌های ویژه‌ای که کسب و کار لوازم آرایشی ارائه می‌دهد، آگاه شوند. این کار، باعث می‌شود تا مشتریان بهتر با کسب و کار شما آشنا شوند و بازگشتشان به فروشگاه را تسهیل کند.

در کل، چاپ تراکت‌های با کیفیت و طراحی جذاب، می‌تواند به کسب و کار لوازم آرایشی کمک کند تا مشتریان جدید را جذب کند، رابطه خود با مشتریان فعلی را بهبود بخشد و در نتیجه به فروش بیشتری دست یابد.

طراحی تراکت‌ها به عنوان یک روش مهم در تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی شناخته شده است. یک طرح لایه باز تراکت فروشگاه لوازم آرایشی با زمینه صورتی و عکس لوازم آرایشی می‌تواند باعث جذب مشتریان بیشتر شود. در این پاسخ، به بررسی طراحی لایه باز تراکت فروشگاه لوازم آرایشی با زمینه صورتی و عکس لوازم آرایشی می‌پردازیم.

  1. زمینه صورتی: رنگ صورتی یکی از رنگ‌های محبوب در زمینه لوازم آرایشی است و می‌تواند نشان دهنده زنانگی و شیرینی باشد. این رنگ می‌تواند باعث جذب مخاطبانی که به دنبال محصولات لوازم آرایشی با رنگ های زنانه هستند، شود.

  2. عکس لوازم آرایشی: عکس‌های لوازم آرایشی در طرح تراکت می‌تواند به شما کمک کند تا اجناس خود را بهتر به مخاطبین خود معرفی کنید. عکس لوازم آرایشی می‌تواند به مخاطبان شما کمک کند تا با دقت بیشتری به محصولات شما نگاه کنند و نیازهای خود را بهتر برآورده کنند.

  3. اطلاعات محصولات: طراحی تراکت می‌تواند شامل اطلاعات مفیدی در مورد محصولات شما باشد، اطلاعاتی مانند نوع ویژگی های محصول، قیمت و توضیحات دقیقی در مورد محصولات. این اطلاعات به مخاطبان کمک می‌کند تا تصمیم به خرید بهتری بگیرند و از محصولات شما بیشتر استفاده کنند.

طرح تراکت لایه باز لوازم آرایشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی

طرح تراکت لوازم آرایشی شامل:تصویر لوازم آرایشی ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لوازم آرایش بهداشتی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               96 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لوازم آرایشی در طرح تراکت لوازم آرایشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

 


طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت لوازم آرایشی بهداشتی , طرح تراکت لوازم آرایشی , گالری لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایش , لوازم آرایش , زیبایی , فروشگاه لوازم آرایشی , فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت لوازم آرایشی , لوازم آرایشی , تصویر لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , آرایش , لوازم آرایشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325