طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

شناسه مطلب : 416362
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت لوازم آرایشی بهداشتی

تبلیغات و چاپ تراکت، در شغل فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی، تاثیر بسیار زیادی دارد و می‌تواند به افزایش فروش و سودآوری فروشگاه کمک کند. در ادامه، سه پاراگراف درباره تاثیر این تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی توضیح داده می‌شود.

پاراگراف اول: تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تبلیغاتی در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی استفاده شود. این ابزار باعث می‌شود تا اطلاعات مهم در مورد محصولات و خدمات فروشگاه به مشتریان منتقل شود. با این کار، مشتریان بیشتری با محصولات و خدمات فروشگاه آشنا می‌شوند و در صورت نیاز، خرید خود را از فروشگاه انجام می‌دهند.

پاراگراف دوم: چاپ تراکت همچنین می‌تواند به عنوان یک راهکار برای ارتقای برند فروشگاه و افزایش اعتبار آن استفاده شود. در واقع، چاپ تراکت باعث می‌شود که فروشگاه به نحوی جذاب و حرفه‌ای به نظر برسد و مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. این باعث می‌شود تا فروشگاه بیشتری از رقبای خود جلوگیری کند و در مقابل آن‌ها رقابت پیروز شود.

پاراگراف سوم: در نهایت، تاثیر مثبت تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی به افزایش فروش و سودآوری فروشگاه منجر می‌شود. با جذب بیشترین تعداد مشتریان و ارائه بهترین خدمات و محصولات با کیفیت، فروشگاه قادر است به افزایش فروش و سودآوری خود بپردازد. در واقع، افزایش فروش و سودآوری فروشگاه از مزایای اصلی تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت است. با این کار، فروشگاه قادر است بهبود قابل توجهی در درآمد خود حاصل کند و برای انجام فعالیت های جدید و توسعه کسب و کار خود بودجه مناسبی را فراهم کند.

بنابراین، می‌توان گفت که تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بسیار مهم است. با استفاده از این ابزارها، فروشگاه می‌تواند بهبود یابد و به افزایش فروش و سودآوری خود بپردازد. با این حال، برای داشتن تاثیر موثر، باید به این نکته توجه کرد که تراکت ها باید با کیفیت مناسبی چاپ شوند و اطلاعات مفیدی درباره محصولات و خدمات فروشگاه حاوی باشند. همچنین، باید به نحوی طراحی شوند که به چشم مشتری جذاب و جذب‌کننده به نظر برسند.

  1.  

طرح تراکت لایه باز لوازم آرایشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی

طرح تراکت لوازم آرایشی شامل:تصویر لوازم آرایشی ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لوازم آرایش بهداشتی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لوازم آرایشی در طرح تراکت لوازم آرایشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

 


تراکت لوازم آرایشی بهداشتی , گالری لوازم آرایشی , طرح تراکت لوازم آرایشی , فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت لوازم آرایشی , طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایش , لوازم آرایش , فروشگاه لوازم آرایشی , تصویر لوازم آرایشی , لوازم آرایشی , آرایش , زیبایی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325