طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

شناسه مطلب : 431865
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :16 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شکیلا کاملیان
طراح : شکیلا کاملیان

طرح تراکت لوازم آرایشی بهداشتی

تبلیغات و چاپ تراکت در مورد فروشگاه لوازم آرایشی می‌توانند به شکل قابل توجهی بر فروش و شناخت‌پذیری این نوع فروشگاه تأثیر بگذارند. 

  1. ترویج محصولات و برندهای جدید: تراکت‌ها و تبلیغات مرتبط با فروشگاه لوازم آرایشی می‌توانند به فروش و معرفی محصولات و برندهای جدید در این صنعت کمک کنند. با نمایش عکس‌ها و توضیحات مربوط به محصولات جدید مانند رژلب، لوسیون، ماسک صورت، یا هر نوع لوازم آرایشی دیگر، می‌توانید توجه مشتریان را به خود جلب کنید و آن‌ها را به خرید از فروشگاه ترغیب کنید.

  2. ترویج تخفیفات و پیشنهادات ویژه: اغلب مشتریان در جستجوی تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای خرید محصولات آرایشی هستند. تراکت‌ها می‌توانند به شما امکان دهند تا تخفیفات مختلف برای محصولات مشخص یا پکیج‌های تخفیفی را ترویج کنید. این تخفیفات می‌توانند شامل تخفیف‌های موقتی برای محصولاتی مانند عطر، کرم ضدآفتاب، یا محصولات مراقبت از پوست باشند.

  3. تقویت شناخت‌پذیری برند: با استفاده از تراکت‌ها، می‌توانید شناخت‌پذیری برند فروشگاه لوازم آرایشی را افزایش دهید. با ارائه اطلاعات در مورد تاریخچه، مهمترین محصولات، و ارزش‌های برند، می‌توانید بازار هدف خود را آگاه سازید و مشتریان را به خرید از فروشگاه خود دعوت کنید. همچنین، می‌توانید تصاویر از مشتریان استفاده کنید تا نشان دهید که محصولات شما توسط افراد با زیبایی و آرایش برجسته استفاده می‌شود.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها می‌توانند به فروشگاه لوازم آرایشی در تعریف و ترویج محصولات، تخفیفات و پیشنهادات ویژه، و ارتقاء شناخت‌پذیری برند کمک کنند. این ابزارها می‌توانند به توسعه کسب و کار فروشگاه و افزایش فروش محصولاتشان کمک کنند.

طرح تراکت لایه باز لوازم آرایشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی

طرح تراکت لوازم آرایشی شامل:تصویر لوازم آرایشی ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لوازم آرایش بهداشتی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               16 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لوازم آرایشی در طرح تراکت لوازم آرایشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی


تراکت لوازم آرایشی , فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت لوازم آرایشی بهداشتی , لوازم آرایشی , طرح تراکت لوازم آرایشی , زیبایی , گالری لوازم آرایشی , تصویر لوازم آرایشی , طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , لوازم آرایش , آرایش , لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایش , فروشگاه لوازم آرایشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325