طرح تراکت فروشگاه عطاری

شناسه مطلب : 436017
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح بنر عطاری
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

تراکت لایه باز عطاری 

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل عطاری تأثیر بسیار مهمی در جذب مشتریان و توسعه کسب و کار دارد. در بازار عطاری که تنوع بسیار زیادی از عطرها، اسانس‌ها و محصولات مرتبط وجود دارد، اطلاع‌رسانی مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجا که تجربه حسی از محصولات عطاری بسیار اساسی است، تصاویر زیبا و توضیحات جذاب در تراکت‌ها می‌توانند احساسات مشتریان را به چشمانشان منتقل کرده و آنها را به خرید و آزمایش محصولات شما وادار کنند.

همچنین، تراکت‌ها به عنوان ابزاری موثر برای اطلاع‌رسانی درباره تخفیفات، پیشنهادات و رویدادهای ویژه عطاری شما عمل می‌کنند. اعلان تخفیفات یا بسته‌های ویژه در تراکت‌ها، مشتریان را به خرید ترغیب می‌کند و باعث افزایش فروش و جذب مشتریان جدید می‌شود. همچنین، ارائه نمونه‌های رایگان از عطرها و اسانس‌های محبوب در تراکت‌ها، به مشتریان این امکان را می‌دهد که محصولات را تست کنند و از کیفیت آنها مطمئن شوند.

با استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات موثر، شما می‌توانید برند عطاری خود را به عنوان یک مقصد اصلی برای علاقه‌مندان به عطرها و بوهای متنوع معرفی کنید و در ذهن مشتریان به عنوان یک مقصد اصلی برای خرید محصولات عطاری به‌شمار آیید.

  1. زمینه رنگی: در این طراحی، از زمینه قرمز برای ایجاد حس شگفت‌انگیزی، انرژی مثبت و جلب توجه استفاده شده است. رنگ قرمز به عنوان نمادی از شیاطین و گل‌های آتشین، احساس گرما و انرژی را به مشتریان القا می‌کند.

  2. آرایش و تنظیمات لایه باز: لایه‌های باز در این تراکت به طراحان اجازه می‌دهد تا با آسانی تصاویر و متن‌ها را تغییر دهند و به آنها شخصی‌سازی کنند. عکس گیاهان دارویی در لایه‌های مجزا قرار گرفته است تا با ویرایش سریع، محتواهای مرتبط با محصولات عطاری شما جایگزین شوند.

  3. تصویر گیاهان دارویی: تصویر گیاهان دارویی با رنگ‌های زنده و طبیعی، ارتباط عطاری شما با محصولات طبیعی و سالم را نشان می‌دهد. این تصویر باعث ایجاد حس تازگی و صمیمیت می‌شود و مشتریان را به خصوص به دنیای گیاهان دارویی و عطرهای ارگانیک شما جذب می‌کند.

  4. متن معرفی: در تراکت، فضای کافی برای نوشتن متن معرفی به کیفیت، تاریخچه، و خصوصیات منحصر به فرد محصولات شما اختصاص داده شده است. این متن‌ها می‌توانند ارتباط عاطفی بیشتری بین مشتری و برند شما ایجاد کنند.

  5. المان‌های زیبا: با استفاده از المان‌های گرافیکی جذاب مانند آیکون‌ها، پترن‌ها یا خطوط زیبا، تراکت را زیباتر و جذاب‌تر می‌کنید. این المان‌ها به زیبایی و حرفه‌ای بودن تراکت افزوده و مشتریان را به توجه به شما ترغیب می‌کنند.

طرح تراکت لایه باز عطاری توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت عطاری

طرح تراکت عطاری شامل: عکس  گیاه دارویی ، عکس ادویه ، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می‌باشد، که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز عطاری

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عطاری
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و طرح تراکت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت رنگی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دارو گیاهی و ادویه در طرح تراکت عطاری

تراکت لایه باز , تراکت فروشگاه دمنوش , طرح تراکت , عطاری , عطاری , عطاری , طرح لایه باز , تراکت عطاری , دارو گیاهی , طرح تراکت عطاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325