طرح تراکت فروشگاه ظروف و صنایع چوبی

شناسه مطلب : 447916
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/05/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح تراکت فروشگاه ظروف و صنایع چوبی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه صنایع چوبی می‌ تواند به طور چشمگیری در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش موثر باشد.

تراکت‌ ها به عنوان یکی از ابزار های تبلیغاتی سنتی و کار آمد، این امکان را به فروشگاه‌ ها می‌ دهند که محصولات خود را به شکلی جذاب و قابل فهم به مشتریان معرفی کنند.

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا از محصولات چوبی مانند مبلمان، دکوراسیون داخلی، و وسایل تزئینی چوبی، همراه با توضیحات کوتاه و مفید در مورد ویژگی‌ ها و مزایای هر محصول، می‌ تواند توجه علاقه‌ مندان به دکوراسیون و طراحی داخلی را جلب کند.

این نوع تبلیغات می‌ تواند علاقه‌ مندان به صنایع چوبی را ترغیب به بازدید از فروشگاه و خرید محصولات کند.

چاپ تراکت به فروشگاه‌ های صنایع چوبی این امکان را می‌ دهد تا با هزینه‌ ای نسبتاً کم، پیام‌ های تبلیغاتی خود را به مخاطبان هدف منتقل کنند.

تراکت‌ ها می‌ توانند شامل اطلاعاتی مانند آدرس فروشگاه، ساعات کاری، شماره تماس و لینک به وبسایت یا صفحات اجتماعی فروشگاه باشند، که این امر موجب می‌ شود مشتریان به راحتی بتوانند با فروشگاه تماس بگیرند یا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات کسب کنند.

همچنین، تراکت‌ ها می‌ توانند به عنوان کوپن‌ های تخفیف یا اطلاعیه‌ های ویژه برای فروش‌ های فصلی و تخفیفات ویژه عمل کنند، که این امر می‌ تواند مشتریان را به بازدید مجدد از فروشگاه و خرید بیشتر ترغیب کند.

در نهایت، استفاده از تراکت‌ ها می‌ تواند به ایجاد آگاهی و شناخت بیشتر از برند فروشگاه صنایع چوبی کمک کند.

با پخش مداوم تراکت‌ ها در مناطق مختلف، به ویژه در مناطقی که علاقه‌ مندان به دکوراسیون و طراحی داخلی رفت و آمد دارند، نام و نشان فروشگاه در ذهن مخاطبان حک می‌ شود و این موضوع می‌ تواند منجر به افزایش وفاداری مشتریان و جذب مشتریان جدید شود.

تراکت‌ ها می‌ توانند پیام‌ های خاص و منحصر به فردی را به مشتریان منتقل کنند که این امر به فروشگاه کمک می‌ کند تا از رقبا متمایز شود و جایگاه بهتری در بازار کسب کند.

همچنین، تراکت‌ ها می‌ توانند برای اطلاع‌ رسانی درباره محصولات جدید، برگزاری دوره‌ های آموزشی یا رویداد های ویژه نیز بسیار مؤثر باشند.

طرح تراکت فروشگاه ظروف و صنایع چوبی، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه ظروف و صنایع چوبی

طرح تراکت لوازم آشپزخانه شامل:

تصویر با کیفیت لوازم چوبی و ظروف چوبی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه ظروف و صنایع چوبی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه ظروف و صنایع چوبی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح تراکت لوازم آشپزخانه
  • استفاده از عکس باکیفیت ظروف چوبی
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک 

طرح تراکت لایه باز کادو سرا , دانلود psd تراکت هدیه سرا , تراکت لایه باز هدیه سرا , تراکت فروشگاه لوازم تزیینی , تراکت هدیه سرا , لوازم تزیینی , طرح تراکت لوازم کادویی , تراکت فروشگاه ظروف و صنایع چوبی , لوازم کادویی , تراکت فروشگاه لوازم کادویی , صنایع چوبی , فروشگاه ظروف و صنایع چوبی , طرح تراکت لایه باز لوازم کادویی , تراکت فروشگاه ظروف چوبی , تراکت لایه باز لوازم کادویی , ظروف چوبی , لوازم کادویی , طرح تراکت فروشگاه ظروف و صنایع چوبی , طرح تراکت فروشگاه ظروف چوبی , طرح لایه باز تراکت فروشگاه ظروف چوبی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325