طرح تراکت فروشگاه شال و کلاه

شناسه مطلب : 434161
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/07/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

تراکت فروشگاه شال و کلاه

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه شال و کلاه می‌توانند تأثیر زیادی داشته باشند. ابتدا، تبلیغات می‌توانند به شغل فروشگاه کمک کنند تا به عنوان یک منبع شناخته شده توسط مشتریان پیش آیندگان مطرح شوند. این تبلیغات می‌توانند از طریق رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت یا حتی تراکت‌های چاپی صورت گیرد. این برای جذب مشتریان جدید و افزایش شناخت و تعامل با مشتریان فعلی بسیار مهم است.

در مورد چاپ تراکت‌ها نیز، این روش ارتباطی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. تراکت‌ها اطلاعات مفصلی در مورد محصولات و تخفیفات فروشگاه را به مشتریان ارائه می‌دهند و می‌توانند مشتریان را به بازدید از فروشگاه ترغیب کنند. همچنین، تراکت‌ها معمولاً به عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر برای مشتریان موجود استفاده می‌شوند و می‌توانند مشتریان را به بازگشت به فروشگاه تشویق کنند. به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به تعزیز فروش و افزایش شهرت فروشگاه شال و کلاه کمک زیادی کنند.

تراکت‌های با طراحی لایه باز یک ابزار بسیار موثر برای تبلیغ و ترویج فروشگاه شال و کلاه هستند. 

  1. انتخاب زمینه و رنگ‌ها: زمینه مشکی و سرمه‌ای برای تراکت یک حالت شیک و جذاب ایجاد می‌کند. این رنگ‌ها معمولاً بازتابی از لوکس و انطباق با محصولات مدی فروشگاه شال و کلاه دارند.

  2. قرار دادن تصاویر: در تراکت می‌توانید تصاویر با کیفیت و جذابیتی از شال و کلاه‌های موجود در فروشگاه خود قرار دهید. از تصاویر با پس‌زمینه سرمه‌ای برای ایجاد کنتراست استفاده کنید تا تصاویر واقعیت بیشتری داشته باشند.

  3. استفاده از فونت‌ها و متن: برای نمایش اطلاعات مهم مانند آدرس فروشگاه، شماره تلفن، تخفیف‌ها و آخرین محصولات، از فونت‌های قوی و آمیزه‌ای استفاده کنید. مطمئن شوید که متن‌ها به وضوح خوانا و مرتب باشند.

  4. افزودن لوگو و اطلاعات تماس: نباید لوگو فروشگاه و اطلاعات تماس آن را از تراکت پیچیده کنید. این اطلاعات باید در بالای تراکت و یا در پایین آن واقع شوند.

  5. اطلاعات تماس برای سفارش یا پرسش‌ها: اهمیت قرار دادن اطلاعات تماس فروشگاه برای سفارش محصولات یا پرسش‌های مشتریان نمی‌تواند اغماض شود. این اطلاعات باید آشکار و دسترسی‌پذیر باشند.

طراحی تراکت‌های با لایه باز به این امکان می‌دهد که به راحتی محتوا و رنگ‌ها را تغییر دهید و به تطابق با تغییرات فصلی یا تخفیف‌های ویژه بپردازید. تراکت‌های با زمینه مشکی و سرمه‌ای با تصاویر شال و کلاه‌های جذاب می‌توانند جلب توجه مشتریان را افزایش دهند و به افزایش فروش فروشگاه کمک کنند.

طرح تراکت فروشگاه شال و کلاه، توسط طراحان ایران طرح جهت بازاریابی فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت فروشگاه شال و کلاه 

طرح تراکت فروشگاه شال و کلاه شامل: عکس شال و کلاه ، وکتور، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه شال و کلاه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سرمه ای

سایز:                               11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه شال و کلاه
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و سرمه ای با طرح تراکت 
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت فروشگاه شال و کلاه
  • استفاده مناسب از عکس شال و کلاه در طراحی تراکت فروشگاه شال و کلاه
  • استفاده از المان های با کیفیت در طراحی تراکت

تراکت جوراب فروشی , فروشگاه شال و کلاه , طرح تراکت جوراب فروشی , شال و کلاه فروشی , تراکت فروشگاه شال و کلاه , تراکت لایه باز گالری جوراب , تراکت تبلیغاتی , جوراب , تراکت لایه باز جوراب فروشی , تراکت تبلیغات جوراب فروشی , تراکت جوراب , جوراب فروشی , تراکت شال و کلاه فروشی , کلاه فروشی , طرح تراکت فروشگاه شال و کلاه , تراکت کلاه و جوراب فروشی , فروشگاه جوراب , تراکت کلاه فروشی , طرح تراکت , تراکت جوراب سرا , تراکت , جوراب , تراکت فروشگاه جوراب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325