طرح تراکت فروشگاه آجیل و خشکبار

شناسه مطلب : 435586
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :16 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت فروشگاه آجیل فروشی خشکبار

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت بر فروشگاه آجیل می‌تواند در توسعه و موفقیت این کسب و کار تأثیر گذار باشد. ابتدا، تبلیغات می‌تواند به عنوان یک ابزار اساسی برای افزایش آگاهی مشتریان درباره آجیل‌ها و محصولات متنوع فروشگاه عمل کند. استفاده از رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، یا شبکه‌های اجتماعی به فروشگاه امکان می‌دهد تا به گروه‌های مختلف جامعه تبلیغ کرده و محصولات خود را معرفی کند.

چاپ تراکت نیز وسیله‌ای فوق‌العاده برای جذب مشتریان محلی است. طراحی تراکت با رنگها و تصاویر جذاب، می‌تواند توجه مشتریان را به سمت فروشگاه آجیل جلب کند. اطلاعاتی مانند تنوع محصولات، قیمت‌ها، و تخفیفات ویژه می‌توانند در تراکت قرار گیرند تا مشتریان را به خرید و امتحان کردن محصولات فراخوانده کنند.

در نهایت، استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت نه تنها به افزایش فروش کمک می‌کند بلکه شناخت برند فروشگاه را نیز تقویت می‌کند. ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و ارائه اطلاعات دقیق درباره محصولات، تخفیفات و خدمات فروشگاه، به طور کلی به افزایش رضایت مشتریان و افزایش بازاریابی در صنعت آجیل فروشی کمک خواهد کرد.

طراحی لایه باز تراکت برای فروشگاه آجیل با زمینه قهوه‌ای و عکس آجیل می‌تواند به شکل جذاب و مؤثری به فعالیت‌های تبلیغاتی شما افزوده شود.

  1. زمینه قهوه‌ای: انتخاب زمینه قهوه‌ای به عنوان پس‌زمینه تراکت، حس گرمایی و دلنشینی را به مخاطبان انتقال می‌دهد. رنگ قهوه‌ای باعث ایجاد ارتباط با محصولات آجیل و چای است و احساس دوستانه و آشنا را تقویت می‌کند.

  2. عکس آجیل: درج عکسی با کیفیت از محصولات آجیل اصلی فروشگاه در تراکت بسیار مهم است. این عکس می‌تواند نشان‌دهنده تنوع و کیفیت محصولات باشد و ترغیب مشتریان به امتحان و خرید این محصولات را ایجاد کند.

  3. شعار جذاب: استفاده از یک شعار یا جمله تبلیغاتی جذاب و متناسب با محصولات آجیل، می‌تواند ارتباط عاطفی بیشتری با مخاطبان ایجاد کند. این شعار باید توانایی جلب توجه و ترغیب به خرید را داشته باشد.

  4. اطلاعات تماس و آدرس: لازم است اطلاعات تماس فروشگاه، شماره تلفن، و آدرس وب‌سایت در تراکت قرار گیرد. این اطلاعات به مخاطبان امکان ارتباط و دسترسی آسان به فروشگاه شما را می‌دهد.

  5. تخفیفات و پیشنهادات ویژه: برجسته کردن تخفیفات، پکیج‌های ویژه، یا پیشنهادات فصلی در تراکت، می‌تواند به عنوان حافظه گوناگونی برای مشتریان عمل کند و ایشان را به خرید ترغیب نماید.

با استفاده از این عناصر، لایه باز تراکت شما می‌تواند یک ابزار قوی در جذب مشتریان و افزایش فروش در فروشگاه آجیل باشد.

تراکت فروشگاه خشکبار ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت آجیل فروشی

طرح تراکت فروشگاه آجیل و خشکبار شامل: آجیل و خشکبار، عکس با کیفیت ظرف آجیل،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی )، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت آجیل سرا

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               16 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز آجیل فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح آجیل فروشی
  • استفاده از عکس باکیفیت آجیل و خشکبار که مناسب طرح تراکت آجیل فروشی می باشد. 
  • طراحی تراکت ، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت فروشگاه خشکبار

تراکت آجیل سرا , طرح لایه باز خشکبار , طرح تراکت آجیل سرا , طرح لایه باز فروشگاه آجیل و خشکبار , خشکبار , آجیل و خشکبار.آجیل سرا , تراکت آجیل فروشی , طرح تراکت فروشگاه خشکبار , طرح لایه باز , آجیل , تراکت , طرح تراکت آجیل و خشکبار , آجیل فروشی , فروشگاه آجیل و خشکبار , تبلیغات آجیل , تراکت لایه باز , تراکت لایه بازآجیل سرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325