طرح تراکت شرکت خدمات نظافتی psd

شناسه مطلب : 414063
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1401/12/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

تراکت شرکت خدمات نظافتی

تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به شرکت خدمات نظافتی کمک کند تا در بازار رقابتی رو به رشد و پویا باشد. در حقیقت، تبلیغات و تبلیغات اینترنتی می‌تواند به شما در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی کمک کند. به عنوان مثال، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر، باعث جذب توجه مخاطبین به خدمات شرکت شما و ارائه محتوای جذاب و مفید به آنها می‌شود.

همچنین، چاپ تراکت نیز می‌تواند به شما در جذب مشتریان کمک کند. با چاپ تراکت‌های دیجیتال، شما می‌توانید پیام‌های خود را به افراد برسانید و از آنها برای استفاده از خدمات شرکتتان دعوت کنید. با استفاده از تراکت‌ها، شما می توانید پیام های خود را در محل های پر تردد قرار دهید و به افرادی که به دنبال خدمات نظافتی هستند، جلب توجه کنید.

همچنین، چاپ تراکت می‌تواند هزینه کمتری نسبت به تبلیغات دیگر داشته باشد، بنابراین می‌تواند به صرفه تر باشد. اما برای به دست آوردن بهترین نتیجه از تراکت ها، باید به طراحی و محتوای تراکت ها توجه کنید. به عنوان مثال، شما باید محتوایی جذاب و جالب برای تراکت‌های خود انتخاب کنید تا به افرادی که در نیاز به خدمات نظافتی هستند، پیام‌های مناسبی ارائه دهید.

در کل، تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به شرکت خدمات نظافتی کمک کند تا در بازار رقابتی رو به رشد و پویا باشد. با استفاده از این روش‌ها، می‌توانید به مخاطبین خود پیام‌های خود را ارسال کنید و مشتریان جدید را جذب کنید و به مشتریان فعلی خود خدمات بهتری ارائه دهید.

طرح لایه باز تراکت شرکت خدمات نظافتی با زمینه آبی و عکس نیروی خدماتی می‌تواند یک طرح جذاب و حرفه‌ای برای تراکت شرکت شما باشد. در این طرح، زمینه آبی به عنوان رنگ اصلی طرح استفاده شده است که باعث ظاهری جذاب و پویا برای تراکت می‌شود و به همراه عکس نیروی خدماتی در کنار آن قرار داده شده است.

عکس نیروی خدماتی به عنوان یک المان مهم در طرح تراکت استفاده شده است که به مخاطبین پیام می‌دهد که شما یک شرکت خدمات نظافتی معتبر و قابل اعتماد هستید. عکس نیروی خدماتی باعث می‌شود که مخاطبین شما تصوری از نحوه انجام کار شما داشته باشند و به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

طرح لایه باز تراکت با زمینه آبی و عکس نیروی خدماتی، به شما این امکان را می‌دهد که طرح را به سلیقه خود تغییر دهید. به عنوان مثال، می‌توانید رنگ‌های طرح را تغییر دهید و از رنگ‌های دیگری استفاده کنید. همچنین، می‌توانید پیام‌های دلخواه خود را به طرح اضافه کرده و تراکت را به سبک خود طراحی کنید.

همچنین، از آنجایی که این طرح به صورت لایه باز است، می‌توانید آن را برای تراکت‌های مختلفی که به نوعی مشابه با تراکت شرکت خود هستند، استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از این طرح برای تراکت شرکت خود، تبلیغات خدماتی خود یا برای برخی از تبلیغات شما استفاده کنید.

در کل، طراحی این تراکت باید به گونه‌ای باشد که به مخاطبین شما پیام دلخواه شما را منتقل کند. برای مثال، می‌توانید مزیت‌های خدمات نظافتی شرکت خود را در تراکت قرار دهید و به افرادی که به دنبال خدمات نظافتی هستند، نشان دهید که شما چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید.

همچنین، در طراحی تراکت باید به نحوه چیدمان متن‌ها و عکس‌ها توجه کنید تا به شما در جذب توجه مخاطبین کمک کند. در این طرح، عکس نیروی خدماتی در بخش بالای تراکت قرار دارد و متن‌های مهم و پیام شرکت در قسمت پایین تراکت قرار داده شده است. بنابراین، در طراحی تراکت خود باید به گونه‌ای باشد که مخاطبین شما با توجه به چشم‌انداز کلی، به طور سریع و آسان اطلاعات مهم را بفهمند.

در نهایت، طراحی تراکت‌های با کیفیت و جذاب می‌تواند به شرکت خدمات نظافتی کمک کند تا مشتریان جدید را جذب کند و مشتریان فعلی خود را نگه دارد. به همین دلیل، باید به چاپ تراکت‌های با کیفیت و با طراحی مناسب توجه کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.

طرح تراکت شرکت خدمات نظافتی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از شرکت ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت شرکت خدمات نظافتی

طرح تراکت شرکت خدمات نظافتی شامل: عکس با کیفیت نیروی خدماتی، وکتور و  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، نصب سردر فروشگاه ها، کارت ویزیت ،از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت شرکت خدمات نظافتی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت شرکت خدمات نظافتی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت نیروی خدماتی که مناسب با طرح تراکت شرکت خدمات نظافتی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت 

.

 


تراکت psd , خدمات نظافتی , شرکت خدمان نظافنی , تراکت خدمات نظافتی , نظافت منازل , شرکت خدماتی , نظافت , دفتر نظافتی , تراکت خدمات نظافتی , تراکت لایه باز , تراکت شرکت خدمات نظافتی , دفتر خدماتی , تراکت لایه باز خدمات نظافتی , تراکت شرکت خدماتی , طرح تراکت خدمات نظافتی , خدمات نظافتی , تراکت شرکت خدمات نظافتی , شرکت خدمات نظافتی , تراکت شرکت خدمات نظافتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325