طرح تراکت سیستم گرمایشی

شناسه مطلب : 432513
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/07/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت تاسیسات ساختمانی

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت خدمات فروش و نصب سیستم گرمایشی تاثیر بسزایی دارند. این تبلیغات و ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند به کسب و کارهای این صنعت کمک زیادی کنند و تأثیر مثبتی بر روی رشد و موفقیت آنها داشته باشند.

اولاً، تبلیغات در رسانه‌های مختلف می‌توانند به کسب و کار کمک کنند تا به نشانی بیشتری دسترسی پیدا کنند. از طریق تبلیغات در تلویزیون، رادیو، اینترنت و حتی رسانه‌های اجتماعی، کسب و کارها می‌توانند به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنند و در نتیجه تعداد مشتریان پتانسیل خود را افزایش دهند.

دوماً، چاپ تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر مطرح هستند. تراکت‌ها می‌توانند اطلاعات مفصلی در مورد خدمات فروش و نصب سیستم گرمایشی را به مشتریان ارائه دهند و آنها را به عنوان یک انتخاب مناسب برای نیازهای گرمایشی خود جذب کنند. همچنین، چاپ تراکت‌ها به کسب و کار امکان می‌دهد تا به طراحی جذاب و ارائه اطلاعات مهم توجه کنند که می‌تواند تأثیر بزرگی بر روی تصمیم‌گیری مشتریان داشته باشد.

سوماً، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها می‌توانند به کسب و کار کمک کنند تا اعتبار و اعتماد مشتریان را جلب کنند. ارائه اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در تبلیغات می‌تواند به مشتریان اعتماد به کسب و کار را بیشتر کند و آنها را به انتخاب خدمات شما ترغیب کند.

طراحی یک تراکت لایه باز برای فروش و نصب سیستم‌های گرمایشی با زمینه خاکستری و عکس سیستم‌های گرمایشی می‌تواند ابزاری موثر برای تبلیغ و جذب مشتریان در این صنعت باشد.

  1. رنگ زمینه: انتخاب رنگ خاکستری برای زمینه تراکت نمایانگر حرفه‌ایترین و مدرن‌ترین جنبه‌های کسب و کار شماست. این رنگ به عنوان یک رنگ خنثی و زمینه مناسبی برای نمایش عکس‌ها و متن‌های اطلاعاتی خدمات شما عمل می‌کند.

  2. استفاده از عکس سیستم‌های گرمایشی: افزودن تصاویری از سیستم‌های گرمایشی به تراکت می‌تواند نمایشی تصویری از محصولات شما ایجاد کند. این تصاویر می‌توانند انواع مختلفی از سیستم‌های گرمایشی شما را نشان دهند و مشتریان را به تخصص شما در این زمینه جلب کنند.

  3. لایه باز و ویرایش آسان: استفاده از فایل لایه باز به شما این امکان را می‌دهد که با آسانی محتوا و تصاویر تراکت را ویرایش کنید. این ابزار به شما این فرصت را می‌دهد که تراکت را به شکلی سفارشی و منحصر به فرد بسازید که به نیازها و خدمات خود بپاسخ دهد.

  4. محتوای متنی مؤثر: در تراکت، محتوا بسیار مهم است. باید اطلاعاتی مانند نام شرکت، شماره تماس، آدرس، وب‌سایت، خدمات ارائه شده و ویژگی‌های سیستم‌های گرمایشی درج شود. همچنین، می‌توانید نکات فنی، مشاوره، و پیشنهادات ویژه خود را نیز به مخاطبان منتقل کنید.

  5. تماس به عمل آوری: در انتهای تراکت، تماس به عمل آوری به مخاطبان پیشنهاد شود. اطلاعات تماس کامل شامل شماره تلفن، ایمیل و وب‌سایت برای ارتباط سریعتر و ساده‌تر با شما نمایش داده شوند. همچنین، تراکت می‌تواند تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را نیز به مخاطبان معرفی کند.

با استفاده از این نکات، تراکت لایه باز با زمینه خاکستری و عکس سیستم‌های گرمایشی می‌تواند به تبلیغ و ترویج خدمات فروش و نصب سیستم‌های گرمایشی شما کمک کند و مشتریان جدید را به دست آورد. این ابزار می‌تواند به تقویت شناخت برند و افزایش فروش شما کمک کند.

طرح تراکت لایه باز تاسیسات ساختمانی، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز تاسیسات ساختمانی

طرح تراکت فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان شامل: عکس با کیفیت شوفاژ ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت تاسیسات ساختمانی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت تاسیسات ساختمانی
  • همنشینی مناسب رنگ خاکستری با طرح تراکت
  • استفاده از عکس باکیفیت شوفاژ که مناسب طرح تراکت تاسیسات ساختمانی می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لوازم بهداشتی و لیبل ها و شیپ های مناسب شغل تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت

 


تاسیسات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کش , تراکت تاسیسات ساختمانی , تراکت سیستم گرمایشی , تراکت لوله کش ساختمان , سیستم گرمایشی , تعمیرات , تراکت تاسیسات ساختمان , طرح تراکت تاسیسات , تراکت تاسیسات , شوفاژ , تراکت لایه باز تاسیساتی , طرح , تراکت لایه باز , طرح لایه باز , تراکت شوفاژ فروشی , لوله کش ساختمان , طرح لایه باز تراکت شوفاژ فروشی , ساختمان , طرح psd , تراکت تاسیساتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325