طرح تراکت ریسو نمایشگاه اتومبیل

شناسه مطلب : 442621
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :31 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1403/01/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت سیاه وسفید گالری ماشین

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل نمایشگاه ماشین تاثیر بسزایی دارند. این دو عامل اساسی در جذب مشتریان و افزایش شناخت برند مؤثر هستند. اولاً، تبلیغات می‌توانند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان جدید عمل کنند. اعلان‌ها و تبلیغات در رسانه‌های مختلف از جمله تلویزیون، رادیو، اینترنت و روزنامه‌ها، می‌توانند به مخاطبان اطلاعات لازم را ارائه دهند و آن‌ها را به بازدید از نمایشگاه ماشین دعوت کنند.

ثانیاً، چاپ تراکت‌ها نیز یک روش موثر برای ارتباط مستقیم با مشتریان محسوب می‌شود. تراکت‌ها می‌توانند اطلاعات جامعی از جمله آدرس، ساعات کاری، تخفیف‌ها و اقساط موجود را به مخاطبان ارائه دهند. این ابزار ارتباطی می‌تواند در جلب توجه مخاطبان و افزایش شناخت برند به‌خصوص در محلهای محلی و نزدیکی نمایشگاه ماشین مؤثر باشد.

سوماً، ترکیب استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به تقویت تأثیرات هم‌زمان این دو روش کمک کند. به عنوان مثال، تبلیغات در رسانه‌های مختلف می‌توانند برای جلب توجه به نمایشگاه ماشین کمک کنند، در حالی که تراکت‌هایی که در نمایشگاه چاپ شده‌اند، اطلاعات دقیق‌تر و جزئی‌تری ارائه می‌دهند و به مشتریان کمک می‌کنند تا اطلاعات لازم را در دسترس داشته باشند. به‌طور کلی، ترکیب این دو روش می‌تواند به بهبود نتایج نمایشگاه ماشین و افزایش فروش کمک کند.

طراحی یک تراکت با زمینه مشکی و سفید و وکتور ماشین می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای جذب توجه مخاطبان و ارتقای تصویر برند باشد.

  1. زمینه مشکی و سفید: استفاده از زمینه مشکی و سفید می‌تواند تضاد قابل توجهی ایجاد کند که توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. این تضاد به طراحی گرافیکی تراکت زیبایی و شکوهی می‌بخشد.

  2. وکتور ماشین: انتخاب وکتورهای ماشین با کیفیت و زیبا می‌تواند جلب توجه مخاطبان را افزایش دهد. این وکتورها می‌توانند شامل تصاویر ماشین‌های مختلف با زاویه‌ها و اندازه‌های متفاوت باشند تا تنوع و جذابیت طرح را افزایش دهند.

  3. متن قابل ویرایش: از جمله متن‌هایی مانند عنوان، شعار، اطلاعات تماس و آدرس نمایشگاه ماشین که قابل ویرایش باشند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به خود را به طرح اضافه کنند.

  4. فضای خالی برای شعار و اطلاعات مهم: تخصیص فضای کافی برای قرار دادن شعار و اطلاعات مهم نمایشگاه ماشین از جمله زمان و مکان برگزاری، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه می‌تواند به خوانایی و قابلیت فهم تراکت کمک کند.

  5. استفاده از رنگ‌های متناسب و قابل خواندن: انتخاب رنگ‌های متناسب با زمینه مشکی و سفید که قابلیت خواندن را بالا ببرند، بسیار مهم است. این انتخاب رنگ‌ها باید با توجه به روشنایی و کنتراست زمینه انجام شود.

به کمک این المان‌ها، طراحی یک تراکت زیبا و جذاب برای نمایشگاه ماشین امکان‌پذیر است که می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و افزایش شناخت برند داشته باشد.

ایران طرح طرح تراکت ریسو گالری ماشین را جهت استفاده کاسبان این شغل جهت بازاریابی و تبلیغات طراحی کرده است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت ریسو نمایشگاه ماشین

طرح تراکت ریسو نمایشگاه ماشین شامل: وکتور اتومبیل، وکتور ماشین، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

تراکت ریسو نمایشگاه اتومبیل، طرح تراکت ریسو نمایشگاه ماشین، تراکت ریسو لایه باز نمایشگاه اتومبیل، تراکت ریسو، وکتور اتومبیل، وکتور ماشین، وکتور، لیبل ،شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت ریسو گالری ماشین

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                               31 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت ریسو اتوگالری
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت ریسو
  • استفاده مناسب از وکتور اتومبیل در طراحی تراکت ریسو
  • طراحی تراکت ریسو با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی تراکت ریسو گالری ماشین به صورت بسیار شیک و کاربردی

تراکت لایه باز نمایشگاه اتومبیل , تراکت لایه باز گالری اتومبیل , سایت طرح های لایه باز , تراکت ریسو نمایشگاه اتومبیل , خودرو , طرح های لایه باز , تراکت لایه باز , تراکت تعمیرگاه , تراکت نمایشگاه ماشین , ماشین , طرح تراکت گالری اتومبیل , تراکت مکانیکی , تعمیرات ماشین , تراکت سرویسکاری , تراکت گالری اتومبیل , اتو سرویس , طرح تبلیغاتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325